رضا اسدی و طلسم گلزنی؛ شمس آذر راه را باز می‌کند؟

رضا اسدی و طلسم گلزنی؛ شمس آذر راه را باز می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- از آخرین گل رضا اسدی مهاجم سپاهان بیش از پنج ماه می‌گذرد. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم 28 ساله و گرگانی طلایی پوشان زاینده رود که سه فصل پیش با پست تخصصی هافبک دفاعی به فوتبال ایران بازگشت و به عضویت پرسپولیس درآمد این روزها وضعیت خوبی را از نظر فنی پشت سر نمی‌گذارد. او در سال 1403 و تا به این جای رقابت‌ها، پایش به گلزنی باز نشده و آخرین بار در 23 اسفند ماه سال گذشته، در برابر فولاد موفق به گلزنی شده است.  

او در برد سه بر یک سپاهان در مقابل فولاد در هفته بیستم رقابت‌های لیگ بیست و سوم، سومین گل سپاهان را در دقیقه 74 وارد دروازه کریستوفر کنت کرد تا دهمین گلش در رقابت‌های آن دوره را به ثمر رسانده باشد. گلی که از آن 167 روز می‌گذرد و رضا اسدی در خوش‌بینانه‌ترین حالت می‌تواند پنج شنبه این طلسم را بشکند. طلسمی که شاید در روز صد و شصت و نهم شکسته شود. 

اسدی فصل پیش با 10 گل زده، دومین بازیکن گلزن لیگ برتر لقب گرفت و با 3 پاس گلش در نهایت با 13 اثر مستقیم روی گل‌های سپاهان بعد از شهریار مغانلو با 19 اثر مستقیم و رامین رضاییان با 14 اثر مستقیم، سومین بازیکن اثر گذار سپاهان اصفهان در لیگ بیست و سوم بود.

او حالا امیدوار است در هفته سوم لیگ بیست و چهارم در مصاف با شمس آذر قزوین که در استادیوم امام خمینی(ره)  اراک برگزار خواهد شد پایش دوباره به گلزنی باز شود و بتواند چهل و هفتمین گل دوران حرفه‌ای‌اش را در دویست و نهمین دیداری که در زمین حاضر است به ثمر برساند. او پیش از این نیز یک بار و در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی سال گذشته موفق شده بود دروازه شمس آذر را باز کند.

7899