پرونده قلی‌زاده و پرسپولیس رسما مختومه شد؛ لخ‌پوزنان موافق نیست!

پرونده قلی‌زاده و پرسپولیس رسما مختومه شد؛ لخ‌پوزنان موافق نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- علی قلی‌زاده‌ در جدیدترین استوری اینستاگرامی خود تاکید کرد باشگاه لخ‌پوزنان راضی به جدایی او نیست تا پرونده پیوستن او به پرسپولیس رسما بسته شود.

به گزارش فوتبالی، مدیران پرسپولیس قصد داشتند برای تقویت پست وینگر علی قلی‌زاده را جذب کنند و در این راه مذاکرات مثبتی با این بازیکن داشتند. 

پرسپولیسی‌ها با اشاره به روند جذب میلاد محمدی، از علی قلی‌زاده خواستند که شخصاً برای دریافت رضایت‌نامه‌اش مذاکرات را پیش ببرد و در صورت توافق در این زمینه، رقم درخواستی باشگاه لهستانی در قرارداد قلی‌زاده با پرسپولیس لحاظ خواهد شد. در حالی‌که تصور می‌شد انتقال علی قلی‌زاده به جمع سرخ‌پوشان تهرانی قریب‌الوقوع است اما ناگهان لخ‌پوزنان شرایط خود را تغییر داد تا همه‌چیز به زمانی دیگر موکول شود.

رضا درویش به‌دنبال این بود تا قلی‌زاده را با قیمت مناسبی پرسپولیسی کند اما باشگاه لهستانی رقم را تا ۳ میلیون یورو هم بالا برد تا پروسه جذب قلی‌زاده، تبدیل به یک پروژه شود.

عملکرد خوب علی قلی‌زاده در چند بازی اخیر سبب شد تا نگرش مدیران و البته کادرفنی باشگاه نسبت به آینده ستاره ایرانی تیم‌شان تغییر کند و او را به‌سادگی از دست ندهند اما قصه زمانی جالب می‌شود که غصه داشته باشد. غصه هواداران پرسپولیس از این بابت است که لخ‌پوزنان جز قلی‌زاده سه وینگر راست دیگر دارد و اصرار به حفظ این بازیکن در نوع خود عجیب به‌نظر می‌رسد.

به هر روی علی قلی‌زاده با انتشار یک استوری اینستاگرامی، پرونده حضور خود در پرسپولیس را مختومه اعلام کرد و نوشت:

“سلام به هواداران عزیز. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و تحت قرارداد باشگاه لخ‌پوزنان هستم. باید هر دو باشگاه به توافق می‌رسیدند که باشگاه بنده موافق نبود. به هرحال من بازیکن لخ‌پوزنان هستم و متعهد به این باشگاه. یقینا هواداران پرسپولیس این موضوع را درک می‌کنند”.

اکنون باید دید قرمزها چه برنامه‌ای برای یافتن یک وینگر دیگر دارند و آیا جز قلی‌زاده مذاکره با گزینه‌های دیگری هم انجام شده یا نه.

۵۷۹۳