کار سخت پرسپولیس مقابل فولاد؛ دیوار بتنی یحیی!

کار سخت پرسپولیس مقابل فولاد؛ دیوار بتنی یحیی!

پایگاه خبری فوتبالی- خط دفاعی فولاد در لیگ بیست‌وچهارم با عملکرد خوب خود همه را شگفت‌زده کرده است.

به گزارش فوتبالی، یحیی گل‌محمدی پس از حواشی مختلف تصمیم گرفت در لیگ بیست‌وچهارم هدایت فولاد را قبول کند. قرمزپوشان اهواز در فصل گذشته خوش‌شانس بودند که به دسته پایین‌تر سقوط نکردند اما اکنون با یحیی اوضاع خوبی دارند. سرمربی فولاد در اولین دیدار اجازه نشستن روی نیمکت این تیم را نداشت اما مجوز گل‌محمدی به هفته دوم لیگ برتر رسید و او کنار شاگردانش بود. 

گل‌محمدی در طی ۲ بازی، ۴ امتیاز با فولاد کسب کرده است که آمار بسیار خوبی محسوب می‌شود. شاگردان گل‌محمدی در ۲ مسابقه ابتدایی لیگ برتر گلی دریافت نکرده‌اند و اوتیکر یوسوپوف با ۲ کلین‌شیت برای سیدحسین حسینی و علیرضا بیرانوند خط و نشان کشیده است.

پرسپولیس در خط حمله خود مشکلات زیادی دارد و درحالی روز پنج‌شنبه باید برابر فولاد قرار بگیرد که در دیدار با تراکتور تنها یک شوت در چارچوب داشت! دیوار بتنی یحیی گل‌محمدی در اهواز احتمالا کار پرسپولیسی‌ها را سخت می‌کند و ممکن است این تیم گلی را وارد دروازه فولاد نکند.

فولاد پس از ذوب‌آهن کمترین نرخ امید گل را به حریفان داده است و این موضوع یعنی شاگردان یحیی موقعیت‌های بسیار کمی به رقبا می‌دهند. فولاد در سال‌های اخیر همیشه از خط دفاعی متزلزل خود ضربه خورده اما حالا ورق برگشته است و گلزنی به این تیم کار بسیار سختی به‌شمار می‌آید. باید دید در تقابل یحیی گل‌محمدی با تیم سابق کدامیک موفق خواهند بود و می‌توانند پس از پایان مسابقه سر خود را بالا بگیرند.

۵۷۹۳