منچستریونایتد مذاکرات را برای خرید ستاره مازاد چلسی آغاز کرد

منچستریونایتد مذاکرات را برای خرید ستاره مازاد چلسی آغاز کرد

پایگاه خبری فوتبالی- رحیم استرلینگ، ستاره سابق منچسترسیتی و حال حاضر چلسی در لیست مازاد باشگاه لندنی قرار گرفته است و احتمالا منچستریونایتد به زودی مذاکرات خود را برای خرید این بازیکن آغاز کند.

به گزارش فوتبالی، رحیم استرلینگ تابستان 2022 با عقد قراردادی به ارزش 47.5 میلیون پوند از منچسترسیتی راهی چلسی شد. این بازیکن پس از پیوستن جک گریلیش به جمع سیتیزن‌ها، احساس کرد که جایگاهی در ترکیب اصلی سیتیزن‌ها ندارد و به چلسی پیوست. توماس توخل، سرمربی وقت چلسی اعلام کرده بود که از این خرید بسیار خوشحال است، اما طولی نکشید تا مشخص شود رحیم استرلینگ قرار نیست در چلسی عملکردی مشابه با عملکردش در منچسترسیتی داشته باشد.

او پیش از منچسترسیتی در لیورپول بازی می‌کرد و یکی از جوانان آینده‎‌دار لیورپول در آن دوران به حساب می‌آمد، اما پس از گذشت مدتی راهی منچسترسیتی شد. حالا این بازیکن پس از حضور در چلسی، در آستانه انتقال به منچستریونایتد قرار دارد تا در 4 باشگاه از 6 باشگاه بزرگ و معتبر فوتبال انگلیس بازی کند. منچستریونایتد تابستان سال گذشته میسون مونت را در اختیار گرفته بود و در تابستان امسال نیز احتمال دارد بن چیلول و رحیم استرلینگ هم مسیر مشابهی با او را طی کنند.

به نقل از برخی خبرنگاران، منچستریونایتد احتمالا در روزهای آتی مذاکرات خود را برای خرید رحیم استرلینگ آغاز می‌کند. احتمال معاوضه سانچو با استرلینگ وجود دارد. باید دید در روزهای آتی چه اتفاقاتی میان دو باشگاه رقم می‌خورد؟

1428