رسمی؛ هافبک سابق رئال سوسیداد به آرسنال پیوست

رسمی؛ هافبک سابق رئال سوسیداد به آرسنال پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- میکل مرینو، هافبک فصل گذشته رئال سوسیداد، سرانجام و پس از مذاکرات طولانی راهی آرسنال شد و فصل آینده زیر نظر هم‌وطن خود، یعنی میکل آرتتا کار خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، میکل مرینو، هافبک فصل گذشته رئال سوسیداد که با درخشش در رقابت‌های لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و یورو 2024 توجه تیم‌های بزرگ اروپایی همچون آرسنال و بارسلونا را به خود جلب کرده بود، سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان راهی شهر لندن شد و با توپچی‌‎های این شهر قرارداد امضا کرد.

این بازیکن پیش از این در باشگاه نیوکاسل انگلیس بازی کرده بود و با شرایط لیگ برتر آشنا است. او همچون سرمربی این فصلش، سابقه بازی در رئال سوسیداد و آرسنال را در کارنامه دارد و مسیر تقریبا مشابهی را نسبت به میکل آرتتا طی کرد.

آرسنال پیش از آغاز فصل نقل و انتقالات هم نشان داده بود که تمایل زیادی به خرید یک هافبک برای تقویت کمربند خط میانی تیمش دارد. گزینه‌های مختلفی همچون برونو گیمارش، آمادو اونانا و مارتین زوبیمندی، هم‌تیمی میکل مرینو توسط آرسنال مورد توجه قرار گرفتند، اما در نهایت مرینو انتخاب نهایی مدیران و کادر فنی آرسنال برای تقویت خط هافبک بود.

میکل مرینو با قراردادی با ارزش 32 میلیون یورو ثابت به علاوه 5 میلیون یورو متغیرات راهی آرسنال شد. با حضور مرینو، دکلان رایس و توماس پارتی، حالا آرسنالی‌ها در مرکز میدان تیم مستحکمی دارند.

1428