انگیزه بالا، سر و صدا زیاد؛ نسخه جالب مورایس در سپاهان! (عکس)

انگیزه بالا، سر و صدا زیاد؛ نسخه جالب مورایس در سپاهان! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورایس با انگیزه بسیار بالایی در تمرینات تیمش حضور دارد.

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورایس یکی از باثبات ترین سرمربیان لیگ برتر است. سرمربی اسبق الهلال و دستیار اسبق ژوزه مورینیو در حالی برای سومین فصل متوالی در نیمکت طلایی پوشان ماندگار شده که این فصل هواداران سپاهان امیدوارند او بتواند بعد از گرفتن جام حذفی، جام قهرمانی لیگ برتر را هم به آنها تقدیم کند.

سپاهان این فصل خریدهای گران و جذابی را هم داشته و علاوه بر عقد قرارداد با بازیکنان جوان و شناخته‌شده‌ای نظیر محمدامین حزباوی، جواد آقایی‌پور و مهدی لیموچی، سراغ خرید دو ستاره بزرگ خارجی یعنی استیون انزونزی با سابقه قهرمانی با فرانسه در جام جهانی و ابوبکر کامارا مهاجم سابق الجزیره امارات هم رفته و پای آن‌ها را به اصفهان کشانده است.

ژوزه مورایس که تیمش در دو هفته ابتدایی لیگ برتر قرعه مناسبی داشته و با دو تیم چادرملو اردکان و خیبر خرم آباد به عنوان دو تیم تازه لیگ برتری شده ، دیدار کرده، به دنبال این است که قبل از تعطیلی لیگ به خاطر بازی تیم ملی، شمس آذر را هم شکست دهد تا با سه برد متوالی، آماده هفته چهارم شود.

تصاویر تمرین طلایی‌پوشان هم گویای شور و حرارت و سر و صدای بالای مورایس است؛ جایی که ژوزه در میان دو ستاره خارجی خود یعنی استیون انزونزی و برایان دابو قرار گرفته و در حال تهییج و تشویق پر سر و صدای شاگردانش در جلسه تمرینی است.

1997