سه ستاره تراکتور گران‌تر از کل تیم هوادار!

سه ستاره تراکتور گران‌تر از کل تیم هوادار!

پایگاه خبری فوتبالی - سه ستاره تراکتور گرانتر از تمامی بازیکنان رقیب این هفته خود هستند!

به گزارش فوتبالی، تراکتور که توانسته از دو بازی نخست خود در لیگ بیست و چهارم موفق به کسب یک برد و یک تساوی و کسب ۴ امتیاز شود، در هفته سوم باید در شهر قدس میهمان هوادار تهران باشد.

رقیب این هفته تی‌تی‌ها اما یک تیم بسیار کم هزینه است که جزو ارزان ترین تیمهای لیگ برتری محسوب می‌شود. بنفش های تهرانی که معمولاً سیاست جذب بازیکنان اسم و رسم دار ندارند و البته در این سال‌ها با این روش موفق به حفظ سهمیه خود در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران هم شده‌اند.

اما نگاهی به صفحه دو تیم در سایت معتبر ترانسفرمارکت که در زمینه قیمت‌گذاری بازیکنان فعالیت می‌کند، یک خروجی جالب دارد و آن قیمت ارزان کل مجموعه هوادار نسبت به تراکتور است.

ارزش‌‌گذاری تمامی بازیکنان تیم بنفش پایتخت در سایت ترانسفرمارکت مبلغ 4.08 میلیون یورو است تا ریکاردو آلوز با 1.8 میلیون یورو، مهدی ترابی با 1.5 میلیون یورو و علیرضا بیرانوند با 1.2 میلیون یورو در مجموع گران‌تر از کل تیم حریف باشند!

البته تراکتور با 14.83 میلیون یورو گران‌ترین تیم ایران از نظر این سایت نیست و تیم‌های پرسپولیس با 16.28 میلیون یورو و استقلال با 15.98 میلیون یورو ارزش گذاری بالاتری از تی‌تی‌ها قرار دارند.

1997