مهاجم آلبانیایی تراکتور از خداحافظی‌ زودهنگام گریخت!

مهاجم آلبانیایی تراکتور از خداحافظی‌ زودهنگام گریخت!

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم جدید تراکتور توسط یک پزشک ایتالیایی توانسته دوباره فوتبال بازی کند.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در آخرین خرید خود از یک مهاجم ۳۴ ساله آلبانیایی رونمایی کرد تا دراگان اسکوچیچ چهارمین مهاجم نوک خود را هم در اختیار داشته باشد. بازیکنی که سال‌ها در فوتبال باشگاهی ترکیه بازی کرده و برای سومین بار به تیمی آسیایی آمده تا علاوه بر کره جنوبی و عربستان سعودی تجربه کار در ایران را هم به کارنامه فوتبالی‌اش اضافه کند.

این مهاجم آلبانیایی یک بازیکن تهاجمی چندکاره است که با توانایی گلزنی و توانایی در بازی هوایی شناخته می‌شود. مشخصه اصلی چیکالشی اما توانایی استفاده وی از هر دو پای چپ و راست است تا اسکوچیچ یک مهاجم با رزومه را در اختیار داشته باشد.

سوکول چیکالشی که سابقه بازی برای تیم ملی کشورش را دارد، در ۲۰ سالگی با مشکل عجیبی مواجه شده و در آستانه ترک فوتبال قرار گرفته بود. این بازیکن در یکی از مصاحبه‌هایش، از این موضوع به عنوان یکی از بدترین تجربیات فوتبالی‌اش نام می‌برد و گفده که هیچ پزشکی دلیل درد وی را نمی‌توانسته پیدا کند و در نهایت یک پزشک ایتالیایی موفق به درمان وی شده تا بتواند دوباره فوتبال بازی کند.

صحبتهای او را بخوانید: «در ۲۰ سالگی، زمانی که در اوج فوتبالم قرار داشتم، دچار یک مصدومیت شدم. درد عضلانی و دردی در دندان داشتم که کسی نمی‌توانست علت آن را تشخیص دهد. برای ۱۳ ماه دور از میادین بودم و حتی فوتبال را ترک کردم. یک دوره بسیار طولانی غم و اندوه برای من و خانواده‌ام بود چرا که من پسری بودم که رویای فوتبالیست شدن در سر داشتم.»

وی ادامه داد: «این رویا نیمه کاره مانده بود که یک پزشک بسیار حاذق ایتالیایی مشکل مرا پیدا کرد. بعد از درمان، من از نو شروع کردم و یک فوتبالیست شدم.»

1997