رقابت دو عارف؛ یکی به فکر احیا، یکی دنبال ابقا!

رقابت دو عارف؛ یکی به فکر احیا، یکی دنبال ابقا!

پایگاه خبری فوتبالی - دو مدافع وسط سرشناس تراکتور رقابت جالب توجهی در طول این فصل خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، تراکتور با وجود در اختیار داشتن شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی و علیرضا آرتا در پست مدافع میانی، اقدام به خرید عارف غلامی هم کرد تا این تیم سه مدافع سرشناس و مدعی بازی کردن را در جمع خود داشته باشد.

البته دلیل این خرید تراکتور اصرار دراگان اسکوچیچ به جذب یک مدافع وسط بود. در واقع اسکوچیچ علاقه به خرید یک مدافع وسط خارجی داشت اما در نهایت مدیران تراکتوری با عارف غلامی به توافق رسیدند تا بازیکن سابق استقلال راهی تبریز شود.

در صورت اینکه شجاع خلیل‌زاده را به عنوان کاپیتان و رهبر خط دفاعی، مهره ثابت اسکوچیچ در قلب دفاعی این تیم بدانیم، مرد کروات باید از بین غلامی و آقاسی یک مدافع را به عنوان زوج کاپیتان تیمش انتخاب کند. دو بازیکنی که که هر دو سابقه بازی در استقلال را دارند و در تیم امید هم‌تیمی بوده‌اند.

طبیعتا هر دو عارف تراکتور تلاش زیادی برای حضور در ترکیب اصلی خواهند داشت. عارف آقاسی که شنیده‌ها از تلاش بیشتر و بهتر وی در هفته‌های اخیر روایت دارد، به دنبال بقای خود در ترکیب خواهد بود و عارف غلامی هم که پس از جدایی از استقلال چندان روزهای خوبی نداشته، بهترین فرصت ممکت برای احیای خود در تراکتور را دارد و برای این منظور باید به ترکیب اصلی برسد.

باید منتظر ماند و دید کدام عارف تراکتور در این زمینه موفق‌تر عمل خواهد کرد؟

1997