نقشه راه اسکوچیچ در تراکتور: سمفونی عاشقانه نه؛ سریع موقعیت بسازید!

نقشه راه اسکوچیچ در تراکتور: سمفونی عاشقانه نه؛ سریع موقعیت بسازید!

پایگاه خبری فوتبالی - دراگان اسکوچیچ به دنبال پیاده‌کردن افکار تاکتیکی‌اش در تراکتور است.

به گزارش فوتبالی، دراگان اسکوچیچ البته فصل را با نتایج امیدوارکننده‌ای آغاز کرده و تیم تحت هدایت وی پس از کسب برتری خارج از خانه مقابل مس رفسنجان در دیدار نخست، در هفته دوم هم توانست بازی تماشاگرپسند و چشم نوازی ارائه کند و پرسپولیس خوش‌شانس بود که با حداقل امتیاز توانست تبریز را ترک کند.

اسکوچیچ که در نشست خبری پس از بازی برابر پرسپولیس حتی به زمان کم حضورش در تراکتور هم اشاره کرد و مدعی بود اگر زمان بیشتری داشت، می‌توانست تیم بهتری هم بسازد؛ رفته رفته در تلاش است تا تفکرات خود را بر تیم تحت امر خود غالب کند.

نکته بارز سبک اسکوچیچ این است که وی برخلاف پاکو خمز اصرار بالایی برای حفظ توپ ندارد و معتقد است تلاش برای انجام این سبک از بازی همانند یک سمفونی عاشقانه و زیباست اما فوتبالی که او می‌خواهد جنگیدن و انتقال سریع توپ به حمله و ایجاد موقعیت گلزنی در کوتاه‌ترین زمان ممکن است و البته در این صورت مالکیت توپ هم با آن‌ها خواهد بود اما صرف داشتن مالکیت برای مرد کروات مهم نیست.

کاری که تراکتور در بازی با پرسپولیس به بهترین شکل ممکن انجام داد و توانست موقعیت های متنوعی ایجاد کند و اگر درخشش الکسیس گندوز نبود، چه بسا نتیجه عجیب و غریبی هم رقم می‌خورد.

اسکوچیچ پس از بازی این هفته تراکتور برابر هوادار، در تعطیلات فیفادی فرصت کار بیشتر با شاگردانش را خواهد داشت و احتمالاً پس از اتمام تعطیلات شاهد انسجام بیشتر تیم تحت هدایت مرد کروات باشیم.

1997