توافق الهلال با مهاجم بایرن مونیخ؟

توافق الهلال با مهاجم بایرن مونیخ؟

پایگاه خبری فوتبالی - اکیپ گزارش داده است که الهلال به خرید کینگزلی کومان مهاجم فرانسوی بایرن مونیخ علاقمند شده و حتی با باواریایی ها برای این انتقال به توافق رسیده است.

به گزارش فوتبالی، کومان در روزهای آینده از بایرن مونیخ جدا خواهد شد و به نظر می رسد که الهلال قرار است که مقصد احتمالی او باشد هر چند که هنوز جزییات انتقال مشخص نشده است. 

الهلال در ابتدا به نظر می رسید که قصد انجام خریدهای کهکشانی را در این تابستان نداشته باشد چرا که بر اساس قوانین لیگ عربستان، هر تیم فقط می تواند ده بازیکن خارجی در لیستش داشته باشد که در هر بازی می تواند فقط از هشت تای آنها استفاده کند اما به نظر می رسد که الهلالی ها تصمیم گرفته اند که لیستشان را خلوت کنند و به سراغ خرید چهره های جدید بروند. پس از مذاکره با کانسلو به نظر می رسد که کومان یکی از بمب های تابستانی بایرن مونیخ باشد. بایرن در این تابستان  پس از فروش دلیخت می تواند با فروش کومان یک درآمد عالی دیگر را هم داشته باشد.

پیش از این شایعاتی در مورد تمایل بارسلونا به خرید کینگزلی کومان وجود داشت اما بارسلونا همچون بسیاری دیگر از این بازیکنان در این خرید هم توفیق چندانی نداشت و به علت مسائل مالی قید جذب وینگر فرانسوی را زد.

4125