مرور کارنامه خرید جدید سپاهان؛ از حضور در لیگ برتر انگلیس تا تقابل با مثلث مرگ لیورپول!

مرور کارنامه خرید جدید سپاهان؛ از حضور در لیگ برتر انگلیس تا تقابل با مثلث مرگ لیورپول!

پایگاه خبری فوتبالی- ابوبکر کامارا با کارنامه‌ای نسبتا قابل قبول راهی سپاهان شد تا زردها اکنون یک مهاجم خارجی داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، ابوبکر کامارا اکنون جدیدترین خرید سپاهان و شاید حتی آخرین خرید زردها در بازار تابستانه است، مهاجمی با کارنامه‌ای نسبتا قابل قبول که هواداران سپاهان می‌توانند به درخشش او امید داشته باشند.

کامارا فوتبال خود را در موناکو شروع کرد و رفته‌رفته موفق شد با فولام به سطح اول فوتبال انگلستان یعنی لیگ برتر برسد. کامارا در لیگ برتر ۲۴ بازی انجام داد و توانست ۳ گل هم به‌ثمر برساند. کامارا سابقه تقابل با لیورپول ترسناک آن روزها را دارد، لیورپولی که خط حمله آن متشکل از محمد صلاح، روبرتو فیرمینو و سادیو مانه بود.

ابوبکر فصل گذشته در تیم الجزیره امارات حضور داشت و البته اصلا آمار خوبی را از خود به‌جا نگذاشت. کامارا تنها در ۱۰ دیدار برای این تیم اماراتی به میدان رفت که آماری بیش از ۳ گل نتوانست‌ ثبت کند.

کامارا بیشترین بازی خود در عرصه باشگاهی را برای فولام انجام داده و در تیم‌هایی چون آریس یونان و آمیان فرانسه هم تجربه بازی دارد و در ۲۴۶ بازی باشگاهی توانسته ۵۲ گل به‌ثمر برساند.

حالا سپاهان که در این روزها با ثبت قرارداد برخی از بازیکنان خود دست‌وپنجه نرم می‌کند، با این بازیکن موریتانیایی قرارداد بسته است، البته این قرارداد پس از انجام تست‌های پزشکی رسمی خواهد شد. 

کامارا برای لیگ ایران قطعا خرید خوبی محسوب می‌شود و باید دید آیا در لباس زردهای اصفهان می‌تواند مفید واقع شود یا نه.

۵۷۹۳