هواداران در انتظار بمب محبوب؛ به یاسین بازی بده!

هواداران در انتظار بمب محبوب؛ به یاسین بازی بده!

پایگاه خبری فوتبالی- دو بازیکن جوان پرسپولیس یاسین سلمانی و محمد خدابنده‌لو به ترتیب در دو بازی اول سکونشین شدند تا شرایط خوبی در این تیم نداشته باشند. 

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس احتمالا با یک یا دو شگفتی در ترکیب به دیدار سرمربی سابق خود یحیی گل‌محمدی خواهد رفت. اضافه شدن میلاد محمدی و احتمالا میلاد سرلک به ترکیب، سرخپوشان را با چهره‌ای متفاوت روانه بازی با فولاد خواهد کرد اما این تمام تغییری نیست که هواداران از گاریدو انتظار دارند. بازیکنی که سکوهای پرسپولیس این روزها بی‌تاب حضورش در ترکیب اصلی هستند نامش میلاد نیست بلکه یاسین است.

بمب نقل وانتقالاتی که پرسپولیس توانست آن را از دست رقبا برباید اما مصدومیت زودهنگام اجازه هنرنمایی در تیم را به او نداد. حالا که مصدومیت این بازیکن به پایان رسیده و او آماده بازی است هواداران از گاریدو انتظار دارند که هر چه سریع‌تر از ستاره محبوب‌شان رونمایی شود. 

محرومیت سروش رفیعی و غیبت امید عالیشاه هم فرصت خوبی است تا گاریدو تصمیم بگیرد که ستاره جوانش را امتحان کند. شایعاتی که در این چند روز در مورد جدایی سلمانی و نارضایتی‌اش از شرایطی که در پرسپولیس دارد هواداران را بابت نیمکت‌نشینی‌اش نگران‌تر کرده است.

یاسین در بازی‌های پیش‌فصل شرایط بسیار خوبی داشت و در اکثر بازی‌ها درخشید و مشخص نیست چرا گاریدو در این دو بازی به او اعتماد نکرده است. این بازیکن جوان توانایی بازی کردن در چند پست را دارد و همین مساله دست سرمربی اسپانیایی را باز خواهد گذاشت تا به جای هر کدام از بازیکنانِ دو هفته قبل به او بازی بدهد و از تکنیک و بازی خوبش برای اولین برد خود استفاده کند.

4326