قرارداد خرید جدید بارسلونا ثبت شد

قرارداد خرید جدید بارسلونا ثبت شد

پایگاه خبری فوتبالی - قرارداد خرید جدید بارسلونا یعنی دنی اولمو در لیگ فوتبال اسپانیا یعنی لالیگا ثبت شد و به این ترتیب این بازیکن از این پس می تواند بدون هیچ مشکلی در رقابت های لالیگا حضور پیدا کند و دیگر بازیکن رسمی آبی و اناری پوشان به شمار می رود.

به گزارش فوتبالی ، مشکلات مالی بارسلونا و همچنین قوانینی که در لالیگا وجود دارند، موجب شده است که بارسلونا با ثبت قرارداد های بازیکن های جدید خود دچار مشکل شود. بارسا دنی اولمو را از آربی لایپزیش خریداری کرده بود و در ثبت قرارداد او دچار مشکل شده بود. در مدت اخیر بازیکنانی مثل کلمنت لنگله و ویتور روکه بارسا را ترک کردند و حالا قرارداد دنی اولمو در سامانه لالیگا ثبت شده است و هانس دیتر فلیک می تواند از این بازیکن در ترکیب ثابت تیم خود استفاده کند.

بارسلونا در دو هفته اول لالیگا در بازی مقابل والنسیا و در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را بگیرد و به این ترتیب هانسی فلیک شروع خوبی در رقابت های لیگ فوتبال اسپانیا داشت و حالا باید دید که با اضافه شدن دنی اولمو، او به چه شکل از این بازیکن استفاده می کند.

1471