ماجرای بازداشت AK-47 چه بود؟

ماجرای بازداشت AK-47 چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- ابوبکر کامارا که مدنظر باشگاه سپاهان است، در سال ۲۰۱۹ به دلیل درگیری با پلیس بازداشت شد که ماجرای جالبی دارد.

به گزارش فوتبالی، ابوبکر کامارا 29 ساله ساعتی پیش وارد اصفهان شد تا پس از امضای قرارداد به جمع شاگردان ژوزه مورایس اضافه شود.

این بازیکن سابقه بازی در تیم‌های فولام، آریس، المپیاکوس و الجزیره را دارد و قرار است یکی از مهاجمان تیم زردپوش اصفهانی باشد. البته این بازیکن در دوران حضورش در انگلیس و تیم فولام بازداشت شد که ماجرای جالبی دارد.

در سال 2019 و در محوطه تمرینی تیم انگلیسی، کامارا که برای مشخص شدن آینده‌اش خواستار ملاقات با مدیر ورزشی فولام شد اما موفق به این امر نشد و همین موضوع سبب شد تا با یک پلیس درگیر شود. این بازیکن سپس بازداشت می‌شود و باشگاه فولام هم با صدور بیانیه‌ای اعلام می‌کند، ما به دنبال ایجاد محیطی امن برای اعضای تیم هستیم و با بازیکن خاطی برخورد خواهیم کرد و این بازیکن از کلیه فعالیت‌های باشگاهی منع شده است.

همچنین در سابقه این بازیکن درگیری با الکساندر میتروویچ صربستانی هم که درحال حاضر در الهلال توپ می‌زند، دیده می‌شود. این بازیکن به دلیل نام و نام خانوادگی‌اش در فوتبال موریتانی به AK-47 معروف است.

۸۸۱۳