بازیکن فصل قبل بارسلونا در یک‌قدمی پیوستن به تیم عربستانی

بازیکن فصل قبل بارسلونا در یک‌قدمی پیوستن به تیم عربستانی

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که مقصد بعدی ژائو کانسلو، باشگاه الهلال عربستان است و به زودی قرار است که این مدافع کناری پرتغالی راهی تیم عربستانی شود و باید دید که او چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی ، ژائو کانسلو فصل گذشته را در بارسلونا حضور داشت اما او در اصل بازیکن منچستر سیتی بود که به طور قرضی در بارسلونا توپ می زد و با به پایان رسیدن قرارداد قرضی اش دوباره به منچستر سیتی برگشت اما پپ گواردیولا نیازی به حضور این بازیکن ندارد و به این ترتیب منچسترسیتی قصد دارد که ژائو کانسلو را به فروش برساند.

به نقل از فابریزیو رومانو، الهلال عربستان حالا با منچسترسیتی برای انتقال ژائو کانسلو به توافق شفاهی دست پیدا کرده است. تیم عربستانی قرار است که 25 میلیون یورو برای خرید ژائو کانسلو بپردازد. باشگاه بارسلونا هم اگر می خواست کانسلو را به خدمت بگیرد باید این رقم را پرداخت می کرد اما آبی و اناری پوشان با توجه به شرایط دشوار مالی خود توانایی پرداخت این رقم را نداشتند.

با توجه به این که الهلال عربستان با منچستر سیتی بر سر کانسلو توافق کرده است، حالا همه چیز در اختیار ژائو کانسلو است و باید دید که او موافقت می کند به لیگ عربستان برود یا خیر. الهلال عربستان پیشنها دستمزد 15 میلیون یورویی به او داده است.

1470