بازیکنی که به خاطر سیمئونه بارسلونا را ترک کرد

بازیکنی که به خاطر سیمئونه بارسلونا را ترک کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کلمنت لنگله مدافع بارسلونا به طور قرضی راهی اتلتیکو مادرید شده است و باید دید که اوضاع برای او در این باشگاه به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی ، کلمنت لنگله که اهل کشور فرانسه است، در اولین مصاحبه خود به عنوان بازیکن اتلتیکو مادرید عنوان کرده است که به خاطر دیگو سیمئونه بارسلونا را ترک کرده است و راهی اتلتیکو مادرید شده است.

این بازیکن 29 ساله درباره کار کردن با دیگو سیمئونه گفت:" چیز های زیادی می شود از سیمئونه یاد گرفت و من از این بابت که قرار است با او کار کنم، بسیار خوشحال هستم و هیجان دارم. کار کردن زیر نظر سیمئونه و حضور این سرمربی در اتلتیکو مادرید، نقش بسیار پر رنگی در تصمیم من داشت و من به همین خاطر به این تیم آمدم. می خواهم از او یاد بگیرم و در فوتبالم پیشرفت کنم."

لنگله درباره این که ممکن است در آینده دوباره به بارسلونا برگردد یا خیر گفت:" در زمانی که در اتلتیکو مادرید هستم تمام توانم را روی این تیم می گذارم. یک فصل به طور قرضی اینجا بازی می کنم و تمرکزم روی این تیم است و باید دید که پس از آن چه اتفاقاتی رخ می دهد. مشتاقانه منتظرم تا به اتلتیکو مادرید کمک کنم."

1470