آمار جالب از هفته دوم؛ تعویض‌هایی که طلایی شدند!

آمار جالب از هفته دوم؛ تعویض‌هایی که طلایی شدند!

پایگاه خبری فوتبالی- بیش از نیمی از گل‌های هفته دوم لیگ برتر با تاثیر مستقیم یک بازیکن تعویضی وارد دروازه حریفان شده است. 

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر بیست و چهارم از ایستگاه دوم هم عبور کرد. ایستگاهی که باید آن را هفته تعویض‌های طلایی بنامیم؛ زیرا از 15 گل ثبت شده در این هفته 8 گل با تاثیر مستقیم یک بازیکن تعویضی به ثمر رسید و 4 گل و 4 پاس گل به نام بازیکن‌هایی که در میانه‌های بازی به زمین آمدند ثبت شد. 

از نکات جالب این هفته نیز این بود که به جز بازی چادرملو اردکان و شمس آذر قزوین، در سایر مسابقاتی که گل داشته است تعویضی‌ها اثرگذار بوده اند و حداقل یک اثر مستقیم را در گل‌های بازی داشته‌اند.  

نساجی؛ گلزن و گلساز تعویضی! 

دیدار آلومینیوم اراک و نساجی مازندران در استادیوم امام خمینی(ره) اراک با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و گل تساوی نساجی را محمد عباس زاده که در دقیقه 80 به جای منصور باقری وارد میدان شده بود زد. در دقیقه 94 روی پاس محمدرضا حسینی که خودش هم در دقیقه 80 به جای حسین زامهران وارد زمین شده بود عباس‌زاده گل مساوی را زد تا نساجی در این هفته دو سهم از تعویض‌های طلایی داشته باشد.  

گل گهر؛ گل دوم هدیه تعویضی‌ها بود

گل گهر نیز در این هفته دو بر صفر در مقابل استقلال خوزستان به پیروزی رسید؛ آن هم در حالی که گل دوم توسط پیمان بابایی روی پاس علی اصغر عاشوری در دقیقه 77 وارد دروازه استقلال خوزستان شده بود. بابایی و عاشوری در دقیقه 61 به ترتیب جایگزین مسعود زائر کاظمینی و گوستاوو واگنین در زمین مسابقه شده بودند. 

پرسپولیس هم بی‌نماینده نبود

پرسپولیس در مصاف با تراکتور با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید. دیداری که دومین گل بازی و اولین گل پرسپولیس روی کرنر ارسالی توسط سعید صادقی به ثمر رسید تا او که در دقیقه 70 جانشین سینا اسد بیگی شده بود در دقیقه 89 پاس گل تیمش را به ثبت برساند. زننده گل پرسپولیس هم ایوب العملود بود.

بمب سپاهان بالاخره عمل کرد! 

جواد آقایی پور که در فصل نقل و انتقالاتی سر و صدای زیادی به راه انداخته بود در سومین بازی تیمش از ابتدای فصل (یک بازی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا)، موفق شد در دقیقه 97 روی پاس ارشیا سرشوق دروازه خیبر را باز کند و تیمش را به سه امتیاز برساند. در این بازی جواد آقایی پور در دقیقه 64 جانشین محمد محبی شده بود و ارشیا سرشوق در دقیقه 94 جای وحدت هنانوف را در ترکیب سپاهان گرفته بود.   

مهاجم ملوان با توپ پر برگشت

دیدار استقلال و ملوان بندر انزلی با تساوی دو بر دو به پایان رسید. گل دوم ملوان را رضا جعفری که در دقیقه 61 به میدان آمده بود تنها 3 دقیقه بعد یعنی در دقیقه 64 وارد دروازه سید حسین حسینی کرد.

7899