ذخیره هالند در منچسترسیتی از لیگ دانمارک می‎آید؟

ذخیره هالند در منچسترسیتی از لیگ دانمارک می‎آید؟

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی شرایط خرید یک مهاجم کمتر شناخته شده در باشگاه کپنهاگن را در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی زیر نظر گرفته است. 

به گزارش فوتبالی، اتلتیک گزارش داده است که اوری اوسکارسون در صدر لیست اهداف منچسترسیتی برای خرید در خط حمله جای گرفته است. در حقیقت سیتی به شدت به این مهاجم 19 ساله ایسلندی علاقه مند شده و در نظر دارد که او را به عنوان ذخیره هالند به خدمت بگیرد. 

اسکارسون فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی بازی کرد و در فصل 25-2024 نیز در یثازده بازی برای کپنهاگن هفت گل به ثمر رسانده است. سیتی به اسکارسون علاقمند است اما فقط پنج روز برای خرید او فرصت دارد. سیتی فعلا پیشنهاد رسمی نداده است. قیمت این مهاجم حدود 20 میلیون یورو تخمین زده می شود.

در این تابستان خولیان آلوارز از منچسترسیتی به اتلتیکو مادرید پیوست و به گران ترین انتقال تابستانی تبدیل شد. سیتی از زمان جدایی آلوارز به دنبال جایگزین او بوده که گزینه های مختلفی را زیر نظر داشتند. 

منچسترسیتی در روزهای اخیر ایلکای گوندوغان را به عنوان خریدی غیرمنتظره به خدمت گرفته است. در واقع سیتی برنامه ای برای خرید گوندوغان نداشت اما فشار بارسلونا به جدایی این بازیکن باعث شد تا او شخصا با گواردیولا تماس بگیرد و مجوز بازگشتش را بگیرد.

4125