شوخی جالب بازیکن منچسترسیتی با هالند در زمان امضای توپ یادگاری

شوخی جالب بازیکن منچسترسیتی با هالند در زمان امضای توپ یادگاری

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از هم تیمی های ارلینگ هالند پس از دهمین هت تریک این بازیکن  در پیراهن منچسترسیتی در بازی این تیم و ایپسویچ با او شوخی کرد. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن نروژی در فصل 25-2024، شروع فوق العاده ای داشته است و در دو بازی آغازین خود در لیگ برتر انگلیس چهار گل زده است. هالند در شروع سومین فصلش در سیتی به رکورد ده هت تریک برای سیتی رسید که هفت تایش در لیگ برتر بوده است. 

ارلینگ پس از پیروزی منچسترسیتی مقابل ایپسویچ، مثل همیشه پس از هت تریک هایش از هم تیمی هایش خواست که توپ بازی را برایش امضا کنند تا َآن را به نشانه یادگاری به خانه برود اما یکی از هم تیمی هایش که هویتش مشخص نیست، پیام بامزه ای را خطاب به این ستاره نوشته است:" از یادگاری نوشتن روی توپ های بازی خسته شدم!"

در حقیقت به نظر می رسد که حتی هم تیمی های هالند نیز انتظارش را نداشته اند که او این قدر گل بزند و این تعداد هت تریک را داشته باشد چرا که هر چند هفته یک بار مجبور هستند که توپهای یادگاری را برای او امضا کنند!

تیم پپ گواردیولا حالا به دنبال سومین پیروزی متوالی خود در لیگ انگلیس است چرا که شنبه باید در خارج از خانه به مصاف وستهام بروند. 

4125