مشخص شدن موضع فلیک در مورد بازگشت نیمار به بارسلونا

مشخص شدن موضع فلیک در مورد بازگشت نیمار به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی -جرارد رومرو خبرنگار کاتالان در برنامه جیجانتس گفت که وکلای نیمار با بارسلونا تماس گرفته اند و پیشنهاد بازگشت این بازیکن را داده اند.

به گزارش فوتبالی، نیمار بدش نمی آید که به بارسلونا برگردد  اما به گفته رومرو، هانسی فلیک به شدت با این گزینه مخالفت کرده و دست رد به سینه بازیکن برزیلی زده است.

نیمار در سال 2017 با 222 میلیون یورو از بارسلونا به پی اس جی پیوست و همچنان عنوان گران ترین انتقال تاریخ فوتبال را یدک می کشد. وی سال گذشته با 90 میلیون یورو از پی اس جی به الهلال پیوست اما در شروع فصل دچار مصدومیت رباط صلیبی شد و همچنان در حال ریکاوری است.

نیمار می داند که با مصدومیت اخیرش از نگاه ها دور شده است و با حضور در تیمی نظیر بارسلونا می تواند توجهات را به خود جلب کند اما در حال حاضر بارسلونا آن قدر مشکل مالی دارد که حتی در صورت موافقت فلیک هم امکان جذب او را نداشت. در حقیقت اندریک در الهلال سالانه بیش از 100 میلیون یورو دستمزد دریافت کند آن هم در حالی که بارسلونا سخت در تلاش است تا بازیکنانی که دستمزد یک تا دو میلیون یورویی را دارند، از تیم خارج کند تا جا برای چهره ها و خریدهای جدید باز شود و جدا از نگاه فنی، از نظر مالی نیز بارسلونا شانسی برای خرید نیمار نداشت!

4125