نظر سرمربی لیورپول راجع به آینده مبهم 3 ستاره بزرگ این تیم

نظر سرمربی لیورپول راجع به آینده مبهم 3 ستاره بزرگ این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - آرنه اسلوت سرمربی لیورپول راجع به آینده ویرجیل فن دایک، محمد صلاح و ترنت الکساندر آرنولد با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، تنها 12 ماه از قرارداد این 3 ستاره لیورپول باقی مانده، اما به نظر می رسد اسلوت اصلاً نگران این موضوع نیست. بعد از خروج یورگن کلوپ از آنفیلد در پایان فصل قبل، تیم های زیادی به دنبال خرید ستارگان لیورپول بودند. محمد صلاح به عربستان سعودی و آرنولد بارها به رئال مادرید لینک شدند، اما حالا به نظر می رسد که هر 3 نفر ماندنی هستند. 

آرنه اسلوت در مصاحبه ای با اسکای اسپورتس قبل از شروع بازی با برنتفورد گفت: "تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که بهترین عملکرد را از آن ها بگیرم. اگر من موفق به انجام این کار شوم و آن ها عملکرد خوبی داشتند، سپس به خودشان مربوط است که می خواهند با ما تمدید کنند یا نه. می دانم قرارداد آن ها رو به پایان است، اما من کار خاصی نمی توانم انجام دهم و وظیفه من این است که بهترین عملکرد را از آن ها بگیرم. تاکنون فقط چیزهای خوب و مثبت از آن ها دیده ام. صلاح از نظر فیزیکی خوب است، فن دایک نیز مشکلی ندارد و ترنت نیز عملکرد خوبی مقابل ایپسویچ تاون داشت."

4416