بازگشت سریال محبوب «تد لسو» با ساخت فصل چهارم؟

بازگشت سریال محبوب «تد لسو» با ساخت فصل چهارم؟

پایگاه خبری فوتبالی - نیک محمد ستاره سریال محبوب "تد لسو" به شایعات در مورد ساخت فصل چهارم این سریال واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، سریال فوتبالی محبوب "تد لسو" در ساعات اخیر به سوژه محبوب شبکه های اجتماعی تبدیل شده است چرا که در حالی که به نظر می رسید که این سریال با فصل سوم به اتمام رسیده، حالا ممکن است که فصل چهارم آن نیز ساخته شود. در حقیقت جیسون سودیکیس، بازیگر نقش تد لسو پیش از این اعلام کرده بود که این سریال با فصل سوم به اتمام می رسد اما حالا گفته می شود که فصل چهارم آن در حال آماده شدن است. 

این سریال راجع به باشگاهی به نام "ریچموند" است که در لندن فعالیت می کند و در آخرین اپیزود این سریال توانسته به نایب  قهرمانی لیگ برتر انگلیس دست پیدا کند. نیک محمد که نقش "نیت شلی" را در این سریال به عهده دارد، اخیرا ابراز امیدواری کرده بود که این سریال دوباره از سر گرفته شود و نقش او ادامه داشته باشد. وی در پی شایعات اخیر در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:" قبلا گفته بودم!"

فعلا چیزی به صورت رسمی اعلام نشده اما فوربز گزارش داده است که شرکت برادران وارنرز  قرارداد برخی از کاراکترهای اصلی این سریال را با اپل تی وی تمدید کرده است. هانا ودینگام (بازیگر نقش ربکا والتون)، برت گلدستاین (بازیگر نقش روی کینت) و جرمی سوییفت (بازیگر نقش لسلی هیگینز)  در حال مذاکره برای تمدید قراردادشان هستند.  در فصل قبلی سریال، پپ گواردیولا هم نقش کوتاهی را ایفا کرد.

4125