واکنش ستاره میلان به حرکت جنجالی علیه یک هوادار

واکنش ستاره میلان به حرکت جنجالی علیه یک هوادار

پایگاه خبری فوتبالی - میلان پس از توقف مقابل تورینو در هفته اول سری آ، در هفته دوم نیز پس از نمایشی ضعیف مقابل پارما با نتیجه دو بر یک شکست خورد که این باخت باعث افزایش تنش و جنجال ها در این تیم شد.

به گزارش فوتبالی، رافائل لیائو مهاجم میلان با درگیری با هواداران میلان خبرساز شد. در حقیقت در زمانی که پولیشیچ گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی 1-1 شود، لیائو به سوی هواداران تیم خودی رفت و حرکتی را به این نشانه در آورد که آنها زیاد حرف می زنند و باید ساکت شوند. لیائو روی گل نقش داشت که این تنها نکته مثبت از عملکرد ضعیفش در این بازی بود. 

حالا لیائو به این جنجال واکنش نشان داده و در بخش استوری اینستاگرامش نوشته که منظورش از این حرکت فقط به یک هوادار خاص بوده است. وی گفته است:" این حرکتم به هیچ وجه برای کل هواداران در جایگاه "کوروا سود" نبود که در کل لحظات مشکل از من حمایت می کردند. در واقع آنها تنها هوادارانی هستند که در همه لحظات سخت در کنار ما بوده اند. این حرکتم برای یک تیفوسی خاص بود که در زمانی که از حریف عقب افتاده بودیم، حرف ناخوشایندی زد. هیچ بازیکنی از میلان برای این که به عمد بد بازی کند، وارد زمین نمی شود. از ابتدا تا انتهای هر بازی سعی می کنیم که به پیراهنمان افتخار ببخشیم. مثل همیشه به ریسک کردن ادامه می دهم، این چیزی است که من را متفاوت می کند. سبک بازی ام را تغییر نمی دهد. بازی دیروز دیگر گذشته است. حالا زمانش رسیده که روی جنگ بعدی تمرکز کنم. کوروا سود، همیشه با شما خواهم بود." 

4125