ستاره سابق چلسی و پاری سن ژرمن در لیگ برزیل هم خوش می‌درخشد

ستاره سابق چلسی و پاری سن ژرمن در لیگ برزیل هم خوش می‌درخشد

پایگاه خبری فوتبالی- تیاگو سیلوا از زمانی که به فلومیننزه برزیل پیوسته، توانسته به خط دفاعی این تیم را سازمان‌دهی کند و آمار گل‌های خورده تیمش را به شکل قابل توجهی کاهش دهد.

به گزارش فوتبالی، بدون شک تیاگو سیلوا یکی از بهترین مدافعان نسل خودش است. برخی از هواداران فوتبال او را در کنار برترین مدافعان تاریخ فوتبال جهان هم قرار می‌دهند، چرا که سیلوا تا آخرین سال حضورش در فوتبال اروپا موثر بود و توانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. او سال‌ها در قلب خط دفاعی تیم‌های میلان، پاری سن ژرمن و چلسی خوش درخشید و در پایان در حالی شیرهای شهر لندن را ترک کرد که توانسته بود طی مدت زمانی کوتاه، قلب هواداران چلسی را به تسخیر خود در بیاورد.

او حالا راهی باشگاه فلومیننزه برزیل شده است، به تیمی در زادگاهش رفته تا سال‌های آخر دوران فوتبالش را نزدیک به خانواده و نزدیکانش باشد. سال‌های حضور او در فوتبال اروپا پر از موفقیت و افتخار بود.

اما او با وجود سن و سال بالایی که دارد هم همچنان در سری آ برزیل خوش می‌درخشد. تیم فلومیننزه در 17 بازی قبل از حضور تیاگو سیلوا 17 گل خورده بود، یعنی میانگین هر بازی 1 گل خورده، اما از زمان اضافه شدن تیاگو سیلوا به ترکیب این تیم، آن‌ها توانستند در 6 مسابقه کلین شیت کنند. این موضوع نشان از قدرت رهبری و تجربه بالای تیاگو سیلوا دارد. او حتی با سن و سال بالا هم می‌تواند در سطح اول فوتبال برزیل خوش بدرخشد.

1428