واکنش غیررسمی باشگاه سپاهان به ویدیوی جنجالی حضور مورایس در اتاق داوران پس از پایان بازی (عکس)

واکنش غیررسمی باشگاه سپاهان به ویدیوی جنجالی حضور مورایس در اتاق داوران پس از پایان بازی (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر رسانه ای سپاهان به اتفاقات جنجالی پیرامون اتفاقات رخ داده در خرم آباد واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، سپاهان در هفته دوم لیگ برتر میهمان تیم تازه لیگ برتری شده خیبر خرم آباد بود و پس از اینکه ابتدا از میزبان خود عقب افتاد، در ادامه توانست با گل های محمدامین حزباوی و جواد آقایی پور کامبک زده و با نتیجه دو بر یک برنده شود؛ کامبکی که با گل دقیقه ۹۷ آقایی پور حاصل شد.

اما این مسابقه حواشی خود را هم داشت و ویدیویی از ژوزه مورایس منتشر شده که سرمربی پرتغالی سمت اتاق داوران رفته و با آن‌ها خوش و بش می‌کند. همچنین باشگاه خیبر از تیم داوری مسابقه با سپاهان به دلیل اشتباهاتی که به زعم آن‌ها داشته، شکایت کرده است.

همین موضوع باعث واکنش مدیر رسانه سپاهان شده و او به توضیح چرایی حضور مورایس در کنار اتاق داوران پرداخته است. البته باشگاه سپاهان به صورت رسمی در این باره چیزی اعلام نکرده است تا به صورت غیررسمی واکنش نشان دهد.

 مدیررسانه ای سپاهان در فضای مجازی نوشته است سرمربی سپاهان بعد از تقریباً تمامی بازی‌ها با داوران خداحافظی می‌کند و البته کلمه “بعد از “ را هم داخل گیومه قرار داده تا تاکید کند این اتفاق برای اتمام بازی بوده است.او  در ادامه این شیوه مورایس را موضوع عجیبی نمی‌داند و مسئله عجیب را حضور افراد غیرمرتبط دوربین به دست در محوطه های مخصوص عوامل فنی و اجرایی برگزاری مسابقه ورزشگاه تیم میزبان معرفی می‌کند.

1997