فروش مدافع جوان هم باعث ثبت قرارداد خرید جدید بارسلونا نمی‌شود

فروش مدافع جوان هم باعث ثبت قرارداد خرید جدید بارسلونا نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا میکاییل فایه، مدافع جوان سنگالی خود را به باشگاه رن فرانسه فروخت، اما گفته می‌شود درآمد حاصل از فروش این بازیکن تاثیری در روند ثبت قرارداد دنی اولمو ندارد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا چند هفته‌ای است که با مشکل ثبت قرارداد دنی اولمو دست و پنجه نرم می‌کند. بازیکنی که تابستان امسال از آربی لایپزیش به بارسلونا، باشگاه دوران کودکی خود پیوست، اما با گذشت دو هفته از مسابقات لالیگا، مدیران بارسا هنوز موفق به ثبت نام او نشده‌اند و اولمو نمی‌تواند فعلا برای کاتالان‌ها به میدان برود.

بارسلونا برای این‌که بتواند اولمو را وارد لیست بازیکنان خود کند، با جدایی رایگان ایلکای گوندوغان، یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته خود موافقت کرد. حتی با یک شرکت جدید برای فروش بارسا استودیو قرارداد امضا کرد، اما تمام این‌ها برای ثبت قرارداد اولمو کافی نبودند. مدیران بارسا تصمیم گرفتند بازیکنان بیشتری را به فروش برسانند.

میکاییل فایه، مدافع جوان و سنگالی بارسا نیز در لیست فروش قرار گرفت. این مدافع پیش از این از باشگاه پورتوی پرتغال هم پیشنهاد داشت، اما پورتو نتوانست مبلغ درخواستی بارسا را بپردازد و به همین خاطر پرونده انتقال فایه به پورتو بسته شد. اما باشگاه رن فرانسه توانست این مدافع را با قیمت 10 میلیون یورو به خدمت بگیرد.

به نقل از TV3، بارسلونا نمی‌تواند از این پول در ثبت قرارداد اولمو استفاده کند، چون فایه جزو بازیکنان تیم اصلی نبود. این پول در خزانه باشگاه ذخیره خواهد شد.

1428