عکس؛ لحظه‌ای که مدافعان منچستریونایتد به گلزن برایتون نگاه می‌کردند

عکس؛ لحظه‌ای که مدافعان منچستریونایتد به گلزن برایتون نگاه می‌کردند

پایگاه خبری فوتبالی - روز گذشته در هفته دوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و برایتون به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی برایتون موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، گل دوم برایتون در این دیدار در دقیقه 95 بود که زده شد. روی این گل مدافعان منچستر یونایتد عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و ژوائو پدرو را به طور کامل رها کرده بودند. ژوائو پدرو بازیکن برایتون روی این صحنه با سانتر هم‌تیمی خود یعنی سایمون آدینگرا موفق به گلزنی شد و دروازه منچستر یونایتد را باز کرد. با این گل بود که برایتون بازی را دو بر یک برد.

در تصویری که از این گل منتشر شده است، می بینیم که مدافعان منچستر یونایتد مثل دی لیخت و لیساندرو مارتینز روی این صحنه در حال تماشای ژوائو پدرو هستند که ضربه سر را می زند. اسکات مک تامینی هم در حال تماشای این صحنه است.

چهار مدافع اصلی منچستر یونایتد در این بازی دیوگو دالو، لیساندرو مارتینز، دی لیخت و مزروعی بودند که به طور کلی عملکرد خوبی در این دیدار نداشتند و باید دید که اریک تن هاگ چه تدبیری در هفته های آینده برای خط دفاعی تیم خود می اندیشد.

1471