ستاره‌ای که زیر نظر هانسی فلیک متحول شده است

ستاره‌ای که زیر نظر هانسی فلیک متحول شده است

پایگاه خبری فوتبالی- رافینیا، وینگر برزیلی بارسلونا در فصل جدید نشان داد که زیر نظر هانسی فلیک به اوج آمادگی رسیده و این فصل می‌تواند یک مهره کارآمد برای بارسا باشد.

به گزارش فوتبالی، یکی از خریدهای مهم بارسلونا در چند فصل اخیر، رافینیای برزیلی بود. بازیکنی که در تابستان 2022 از لیدز یونایتد راهی بارسا شد و در همان فصل اول خود توانست در لالیگا و سوپرکاپ اسپانیا عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. او در دو فصل پیاپی آمار خوبی را از خود به جا گذاشت و بر روی گل‌های زیادی تاثیرگذار بود، با این حال اما خیلی از هواداران اعتقاد دارند که این بازیکن به اندازه کافی نمی‌تواند در زمین تاثیرگذار باشد، چرا که توانایی تکنیکی بازیکنانی همچون لامین یامال را ندارد.

اما رافینیا زیر نظر هانسی فلیک یک پست جدید را تجربه کرد. هرچند که او در تیم ژاوی هرناندز هم چند بازی به عنوان هافبک پست 10 بازی کرده بود، اما انگار هانسی فلیک تصمیم دارد بیشتر از او در این پست استفاده کند. با حضور لامین یامال در سمت راست خط حمله، حالا رافینیا متمایل به مرکز زمین شده است و وظیفه موقعیت‌سازی را بر عهده دارد.

این بازیکن 27 ساله برزیلی در دو بازی قبلی بارسا در لالیگا یکی از بهترین‌های تیمش بود. وی شب گذشته با پاس کلیدی خود به پدری، زمینه‌ساز گل برتری بارسلونا شد و در جریان مسابقه هم با دوندگی و تلاش خود تاثیر زیادی در بازی شناور و روان بارسلونا داشت. باید دید آیا رافینیا می‌تواند در ادامه فصل به این روند ادامه دهد یا خیر؟

1428