صحبت‌های آرتتا پس از پیروزی مهم آرسنال مقابل استون ویلا

صحبت‌های آرتتا پس از پیروزی مهم آرسنال مقابل استون ویلا

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی آرسنال راجع به پیروزی دو بر صفر این تیم در خانه استون ویلا با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته آرسنال بالاخره موفق شد استون ویلا را در ویلا پارک با گل های لئاندرو تروسارد و توماس پارتی شکست دهد. آرتتا پس از پایان بازی گفت:: "فصل گذشته در خانه ویلا با نتیجه یک بر صفر باختیم و یکی از 3 شکست خارج از خانه را تجربه کردیم. حالا خیلی خوشحال هستم. بردن در این ورزشگاه کار واقعا واقعا سختی است. استون ویلا یک تیم بسیار خوب با مربی کاربلد و بازیکنان باکیفیت است که هر لحظه می توانند به شما ضربه بزنند. در طول هفته گذشته همیشه حس می کردم که بازیکنان به شدت منتظر این بازی هستند و هنوز برای شکست فصل قبل ناراحت می باشند. من خیلی این بازی را دوست داشتم، چون در زمان مناسب به گل رسیدیم و با کار تیمی برنده شدیم."

"عکس العمل داوید رایا روی ضربه سر اولی واتکینز باورنکردنی بود. او در یکی از حساس ترین لحظات بازی، ما را نجات داد. من فکر می کردم توپ وارد دروازه شده، اما واکنش رایا فوق العاده بود. او هفته گذشته نیز سیو خوبی داشت."

"تروسارد؟ می دانم چه بازیکن خوبی است و مشخص است که از نیمکت نشینی راضی نیست، اما نشان داد که چه کارهایی می تواند در زمین انجام دهد."

4416