سرمربی بارسلونا بعد از پایان بازی به نیکو ویلیامز چه گفت؟

سرمربی بارسلونا بعد از پایان بازی به نیکو ویلیامز چه گفت؟

پایگاه خبری فوتبالی - هانسی فلیک سرمربی بارسلونا بعد از پایان بازی مقابل اتلتیک بیلبائو، نیکو ویلیامز وینگر اسپانیایی را در آغوش گرفت و صحبت هایی میان این دو نفر رد و بدل شد که واکنش های زیادی در شبکه های مجازی به همراه داشت. 

به گزارش فوتبالی، بعد از درخشش غیرقابل انکار نیکو ویلیامز در یورو 2024، بارسلونا بسیار به این وینگر علاقه مند شده بود و حتی گفته می شد که نظر مساعد سران بیلبائو را جلب کردند، اما در نهایت پس از هفته ها مذاکره و تلاش، نیکو ویلیامز تصمیم گرفت در بیلبائو بماند و به پیشنهاد بارسلونا جواب منفی داد. 

شب گذشته کاتالان ها در هفته دوم لالیگا موفق شدند با نتیجه دو بر یک اتلتیک بیلبائو را در مونتچوییک شکست دهند و دومین پیروزی خود را در لالیگا جشن بگیرند. از هانسی فلیک سرمربی آلمانی در کنفرانس مطبوعاتی راجع به نیکو ویلیامز سوال پرسیده شد و او در جواب گفت: "من فقط به او برای قهرمانی در یورو و درخششی که داشت، تبریک گفتم. اصلاً دوست ندارم درباره بازیکنان تیم رقیب صحبت کنم."

کمتر از یک هفته به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده و به نظر می رسد علیرغم علاقه آرسنال، نیکو ویلیامز در بیلبائو ماندگار شود. 

4416