سورپرایز ویژه برای فوتسال زنان؛ تبریز هم سهمیه لیگ برتری می خواهد

سورپرایز ویژه برای فوتسال زنان؛ تبریز هم سهمیه لیگ برتری می خواهد

پایگاه خبری فوتبالی- پس از اینکه ۳ تیم از ۱۰ تیم حاضر در لیگ برتر فوتسال زنان انصراف خود را از حضور در این مسابقات اعلام کردند، حالا چند باشگاه به دنبال خرید امتیاز این تیم ها هستند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که چند روز دیگر لیگ برتر فوتسال زنان آغاز می شود، هنوز تکلیف تیم های حاضر در این رقابت ها مشخص نشده است. تازه ترین خبر درمورد لیگ برتر فوتبال زنان اینکه پس از انصراف مهرعظام تهران از لیگ برتر حالا خبر می رسد کانون مهرعظام تبریز درخواست جا به جایی امتیاز این تیم از تهران به تبریز را داده است تا امتیاز این تیم از بین نرود. حلاجی یکی از مدیران مهرعظام در این باره به سایت فوتبالی گفت: ما تمام تلاش خود را کردیم که این تیم در تهران بماند اما هزینه ها در فوتسال به یکباره بالا رفت و برای ما سخت بود ادامه تیم داری در این فصل و به همین خاطر و بنا به اینکه در تبریز اسپانسرهایی وجود دارد ترجیح دادیم تیم را یک ساله و به صورت قرضی به کانون مهرعظام تبریز بدهیم. البته تمام این ها بستگی به جلسه روز دوشنبه مدیران کانون دارد تا بعد از آن تصمیم نهایی را بگیریم.

اینطور که مشخص است قرار است مهرعظام به مدت یک سال و قرضی به تبریز برود تا برای فصل بعد منابع مالی تامین شود و این تیم دوباره به تهران بازگردد.

در چند روز گذشته خبرهایی مبنی بر تیم‌داری باشگاه سپاهان اصفهان در فوتسال زنان به گوش می رسید که تکلیف نهایی این قضیه هم روز دوشنبه مشخص می شود.

۶۰۰۱