شروع مقتدرانه الهلال در فصل جدید لیگ عربستان

شروع مقتدرانه الهلال در فصل جدید لیگ عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته اول از فصل جدید رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، الهلال عربستان و الاخدود به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی الهلال موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، الهلال که قهرمان فصل گذشته لیگ حرفه ای عربستان است، در فصل جدید هم به دنبال این است که از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و بار دیگر به قهرمانی برسد. در این بازی الهلالی ها خیلی زود به گل رسیدند.

گل اول الهلال را در بازی مقابل الاخدود، الکساندر میتروویچ در دقیقه چهارم بازی به ثمر رساند. این گل موجب شد تا الهلال روی بازی سوار شود و در ادامه بازی باز هم گلزنی کند. در دقیقه چهلم، الکساندر میتروویچ گل دوم را برای الهلال عربستان به ثمر رساند و به این ترتیب دبل کرد و شروع خوبی در فصل جدید لیگ حرفه ای عربستان داشت.

گل سوم الهلال هم توسط سرگی میلینکوویچ-ساویچ در دقیقه 46 بازی به ثمر رسید. الهلال در یکی دو سال اخیر قدرت اول فوتبال عربستان بوده است. آن ها در سوپرجام عربستان موفق شدند با نتیجه چهار بر یک النصر را شکست بدهند و حالا هم در شروع لیگ با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیده اند.

تماشای گل اول الهلال

1470