علت غیبت وینگر منچستریونایتد مقابل برایتون

علت غیبت وینگر منچستریونایتد مقابل برایتون

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی منچستریونایتد علت غیبت وینگر خود در بازی برایتون را بازگو کرد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل جیدون سانچو علی رغم اینکه با تیم منچستریونایتد به برایتون سفر کرده بود تا در بازی آنها در ورزشگاه آمکس حضور داشته باشد، اما در ترکیب این تیم برای این بازی قرار نگرفت. بر اساس گزارش نشریه انگلیسی، سانچو به همراه تیم منچستریونایتد به برایتون سفر کرده، اما نه برای بازی زیرا او به عنوان بازیکن اصلی و به عنوان بازیکن نیمکت‌نشین انتخاب نشده بود. این بازیکن ممکن است پیش از پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی، باشگاه انگلیسی را ترک کند، به‌ ویژه که فصل گذشته را با فرمی خوب به صورت قرضی در بورسیا دورتموند سپری کرده بود.

مربی منچستریونایتد، اریک تن هاگ، فاش کرده که هنوز هم مشکلاتی در مورد حضور این بازیکن در تیم وجود دارد. سانچو همچنین از ترکیب تیم تن هاگ برای بازی افتتاحیه مقابل فولام در هفته نخست لیگ برتر انگلیس کنار گذاشته شده بود، هرچند که در بازی جام خیریه مقابل منچسترسیتی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد. مربی هلندی منچستریونایتد قبلاً گفته بود که بازیکنانی که از ترکیب تیم کنار گذاشته می‌شوند باید با این موضوع کنار بیایند، اما این بازیکن سابق تیم ملی انگلستان اکنون با یوونتوس مرتبط شده است و ممکن است پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی به دنبال راه خروجی از جمع شیاطین سرخ باشد.

تن هاگ در این باره گفت: "من باید یک تصمیم درست می‌گرفتم. ما برخی مشکلات را داشتیم و نیاز به یک تیم کامل داریم. سانچو یکی از بازیکنان تیم است و باید برای جایگاهش رقابت کند." فرصت بعدی سانچو برای حضور در ترکیب تیم در روز یکشنبه هفته آینده خواهد بود، زمانی که منچستریونایتد به مصاف لیورپول می‌رود. با این حال، هنوز مشخص نیست که تا آن زمان او همچنان بازیکن منچستریونایتد خواهد بود یا از تیم جدا شود.

۱۰۰۹