اف‌چهارده تراکتور: مهاجم خارجی نیامد، فدای سرتان!

اف‌چهارده تراکتور: مهاجم خارجی نیامد، فدای سرتان!

پایگاه خبری فوتبالی - پیشکسوت محبوب تراکتوری‌ها در صفحه شخصی خود به تحلیل دو بازی اخیر تراکتور در فصل جدید پرداخت.

به گزارش فوتبالی، محمد ابراهیمی بازیکن سال های نه چندان دور تراکتور است. ستاره‌ای که محبوبیت بسیاری بین هواداران تراکتوری دارد و لقب محمد اف چهارده را از تی‌تی‌ها دریافت کرده بود.

ابراهیمی که پس از آویختن کفش‌ هایش، چندان رغبتی به صحبت با رسانه‌ها به عنوان یکی از پیشکسوتان اصلی تراکتور ندارد؛ در صفحه شخصی خود به تحلیل دو بازی اخیر شاگردان دراگان اسکوچیچ پرداخته و نظرات جالبی دارد.

ابراهیمی در ابتدای صحبت هایش حضور هواداران تراکتوری در بازی با پرسپولیس را شبی باشکوه و به یاد ماندنی توصیف می‌کند و در ادامه به تحلیل دو بازی این تیم می‌پردازد.

اف چهارده پرشورها معتقد است تراکتور این فصل نوید یک تیم با صلابت و با انگیزه را داده و جذب بازیکنان بزرگ و حضور دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی‌ای که از فوتبال ایران شناخت دارد، باعث شده تا این تیم را طور دیگری دوست داشت.

ابراهیمی معتقد است تراکتور بازیکنان باکیفیتی حتی روی نیمکت دارد و با این نفرات که چند پسته هستند، می‌توان با سیستم های متنوعی از جمله چهار چهار دو، چهار سه سه، چهار دو سه یک و حتی سه پنج دو بازی کرد و این موضوع کار سرمربی را راحت می‌کند.

پیشکسوت تراکتوری ها در ادامه از علاقه‌اش به سبک بازی ایگور پوستونسکی پرده برداشته و می‌گوید این بازیکن کروات در پست هافبک دفاعی باکلاس بازی می‌کند و به تیم نظم می‌دهد.

ابراهیمی در ادامه به درخواست تراکتوری ها برای اضافه کردن مهاجم جدید خارجی اشاره کرده و البته نوشته اگر این اتفاق نیفتد هم اشکالی ندارد چرا که تراکتور کنونی آنقدر رو به جلو بازی می‌کند و موقعیت خلق می‌کند که مهاجمان دیگری هستند که توپ را تبدیل به گل کنند. نکته جالب عبارت ابراهیمی برای عدم جذب مهاجم خارجی است؛ جایی که وی از عبارت «اگر هم جذب نشد، فدای سرتون» استفاده کرده است.

ابراهیمی در ادامه تاکید داشته اگر این تیم تا پایان فصل خوب مدیریت شود، حتی می‌تواند یک هفته زودتر جام را به تبریز ببرد!

1997