واکنش همسر گوندوغان به بازگشت ایلکای به منچسترسیتی

واکنش همسر گوندوغان به بازگشت ایلکای به منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - همسر ایلکای گوندوغان، هافبک آلمانی نظر خود را در مورد بازگشت وی به منچسترسیتی ابراز کرد.

به گزارش فوتبالی، گوندوغان تنها پس از یک سال از بارسلونا جدا شد و به منچسترسیتی برگشت و قراردادی یک ساله با قابلیت تمدید برای یک فصل بیشتر را امضا کرد.  این بازیکن دوست داشت که در بارسلونا بماند اما به واسطه مشکلات مالی این تیم و ناتوانی  آنها در ثبت قرارداد دنی اولمو، پذیرفت که از بارسا جدا شود و با موافقت گواردیولا به تیم سابقش برگشت. 

به نظر می رسد که یک نفر بیش از همه  از این اتفاق خوشحال شده باشد: سارا عرفوئی، همسر  گوندوغان. در حقیقت سارا  در اکتبر 2022 به شدت از شهر منچستر انتقاد کرده بود اما حالا نظرش عوض شده است.  سارا نوشته بود:" به شدت تلاش کردم تا یک رستوران خوب را در منچستر پیدا کنم اما غذا در همه جا وحشتناک است. نمی توانم یک غذای ایتالیایی یا یک سوشی یا حتی یک غذای تازه خوب پیدا کنم. همه جا غذای یخ زده وجود دارد. رستوران ها فقط روی پول تمرکز دارند و نوشیدنی ها کیفیت خوبی ندارند.  شاید در لندن شرایط بهتر باشد اما در منچستر این طور نیست."

حالا همسر گوندوغان در یک استوری اینستاگرامی به بازگشت به انگلیس واکنش نشان داده و نوشته است:" بازگشت به خانه در کنار افرادی که دوستشان داریم." 

4125