بازیکنی که از نظر هواداران منچستریونایتد عامل شکست مقابل برایتون بود

بازیکنی که از نظر هواداران منچستریونایتد عامل شکست مقابل برایتون بود

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران منچستریونایتد از عملکرد یکی از بازیکنان تیمشان راضی نیستند و او را مقصر شکست مقابل برایتون می دانند.

به گزارش فوتبالی، هواداران منچستریونایتد معتقد هستند که یکی از بازیکنانشان به خاطر دریافت گل در وقت اضافه و شکست این تیم مقابل برایتون با نتیجه دو بر یک مقصر است.  یونایتد در دقیقه 95 با گل ژائو پدرو شکست خورد و بدون امتیاز ماند.یونایتد هفته گذشته با گل زیرکزی در دقیقه 87 توانسته بود فولام را شکست بدهد اما بلایی که آنها هفته گذشته بر سر حریف آورده بودند، این بار سر خودشان آمد و در آخرین لحظات شکست خوردند.

هواداران یونایتد در شبکه های اجتماعی عامل این شکست را معرفی کردند: دیوگو دالو. هواداران شیاطین سرخ معتقد هستند که این بازیکن روی گل خورده مقصر بوده چرا که جای خود را خالی کرده و پدرو توانسته آزادانه به محوطه جریمه برسد و گل بزند. 

یک هوادار یونایتد در شبکه اجتماعی ایکس نوشته است:" این اتفاقی است که در زمانی رخ می دهد که بازیکنان متوسط نظیر دالو را مورد توجه بیش از حد قرار می دهی. او جایش را خالی کرده بود که نشان دهنده بازیکنی است که تمرکز کافی را ندارد. این اولین باری نیست که چنین کاری می کند و آخرین بار هم نخواهد بود." و دیگری نوشته است:" دالو باز هم جا ماند. " و دیگری نوشته است:" درک می کنم که سه بازیکن حریف در خط دفاعی نفوذ کرده بودند اما دالو باید بازیکن مستقیم خود را مهار می کرد." 

4125