خط و نشان سرمربی بارسلونا برای ستاره اتلتیک بیلبائو

خط و نشان سرمربی بارسلونا برای ستاره اتلتیک بیلبائو

پایگاه خبری فوتبالی - هانسی فلیک سرمربی بارسلونا می گوید آن ها آماده تقابل با اتلتیک بیلبائو و مخصوصاً نیکو ویلیامز هستند. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 20:30 به وقت تهران، تیم های بارسلونا و اتلتیک بیلبائو از چهارچوب هفته دوم لالیگا در ورزشگاه المپیک لوئیس کمپانیز به مصاف هم می روند. نکته جالب این بازی، تقابل کاتالان ها با نیکو ویلیامز ستاره اسپانیایی بیلبائو است، زیرا آن ها پس از پایان مسابقات یورو 2024، به شدت شیفته این وینگر شده بودند و حتی نظر مساعد سران بیلبائو را جلب کردند، اما خود ویلیامز در تغییر موضع 180 درجه ای، تصمیم گرفت پیشنهاد بارسلونا را رد کند و در بیلبائو بماند. 

فلیک در کنفرانس خبری قبل از بازی گفت: "در سمت نیکو ویلیامز، ما یک بازیکن باتجربه مثل ژول کنده را داریم که می تواند با او مقابله کند. مطمئن هستم ژول بهترین عملکردش را به نمایش خواهد گذاشت. بیلبائو از نظر فیزیکی یک تیم فوق العاده است. آن ها خیلی زیاد می دوند و به طور کامل آماده هستند. امیدواریم بتوانیم از سد آن ها عبور کنیم."

کاتالان ها در هفته اول لالیگا به مصاف والنسیا رفتند و به لطف درخشش روبرت لواندوفسکی با حساب دو بر یک از سد حریف خود گذشتند.

4416