شکست لحظه آخری شاگردان تن هاگ در روز بارانی آمریکن اکسپرس

شکست لحظه آخری شاگردان تن هاگ در روز بارانی آمریکن اکسپرس

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد به مصاف برایتون رفت که در نهایت با نتیجه 2-1 شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم مسابقات لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در ورزشگاه آمریکن اکسپرس به مصاف تیم برایتون رفت که در نهایت با نتیجه تساوی 1-2 شکست خورد و 3 امتیاز حساس این دیدار را از دست داد. گل‌های برایتون را ژائو پدرو و دنی ولبک و گل منچستریونایتد را آماد دیالو به ثمر رساندند.

در نیمه نخست منچستریونایتد سعی داشت سوار بر بازی باشد، اما بر خلاف جریان بازی در دقیقه سی و دوم مسابقه دورازه این تیم باز شد. دنی ولبک، مهاجم سابق منچستریونایتد توانست روی پاس کارو میتوما، وینگر ژاپنی برایتون دروازه آندره اونانا را باز کند. تنها چند ثانیه بعد، آن سوی میدان مارکوس رشفورد موفق شد دروازه برایتون را باز کند، اما این گل در شرایط آفساید به ثمر رسید.

در نیمه دوم و با آمدن جاشوا زیرکزی، برونو فرناندز به خط هافبک برگشت و وضعیت منچستریونایتد بهتر شد. آماد دیالو در دقیقه 60 بازی پاس نوصیر مزرویی را تبدیل به گل کرد تا حساب کار به تساوی کشیده شود. شاگردان تن هاگ بعد از این گل بر فشار حملات خود افزودند، اما هرچه زدند به در بسته خوردند. آن‌ها در دقیقه 70 هم موفق به گلزنی شدند، اما یک بار دیگر آفساید مانع گلزنی منچستریونایتد شد. بازی با همین نتیجه ادامه داشت تا این‌که برایتون در آخرین دقایق بازی توسط ژائو پدروی برزیلی به گل رسید و 3 امتیاز بازی را مال خود کرد.

1428