پیام تبریک کانون مربیان فوتبال ایران به وزیر ورزش و جوانان

پیام تبریک کانون مربیان فوتبال ایران به وزیر ورزش و جوانان

پایگاه خبری فوتبالی- کانون مربیان ایران به مناسبت انتخاب وزیر جدید ورزش و جوانان بیانیه داد.

به گزارش فوتبالی، در آخرین روز از مرداد ماه سال 1403 کار بررسی صلاحتی وزرای پیشنهاد دکتر مسعود پزشکیان در مجلس شورای اسلامی به پایان رسید و همه افرادی که رییس جمهور جدید برای تصدی‌گری در وزارت‌خانه‌های مختلف پیشنهاد کرده بود در مجلس تایید صلاحیت شدند.

در این میان احمد دنیامالی با کسب 253 رای که رای بالایی هم هست به عنوان وزیر جدید ورزش و جوانان معرفی شد. او جایگزین کیومرث هاشمی شد که بعد از سید حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش دولت سیزدهم معرفی شده بود.

در پی این اتفاق فدراسیون‌های مختلف و همچنین باشگاه‌های ورزشی کشور به وزیر جدید ورزش و جوانان تبریک گفتند. کانون مربیان فوتبال ایران هم در بیانیه‌ای انتخاب احمد دنیامالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان تبریک گفت. در این بیانیه آمده است: 

جناب آقای احمد دنیامالی

وزیر محترم ورزش و جوانان

انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان وزیر ورزش و جوانان تبریک می‌گوییم. امید است این انتخاب موجب ایجاد فضای پیشرفت در عرصه ورزش و افتخارآفرینی برای کشور باشد و تاثیرگذار در پیشرفت ورزش و رشد فکری و جسمی نسل جوان که جمعیت مولد و بالنده کشور را شامل می‌شود مفید باشد. برای جنابعالی در این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت و سرفرازی را داریم.

هیات مدیره کانون مربیان فوتبال ایران

حسین فرکی، مجید جلالی، هادی طباطبایی، احمد خداداد، مهناز امیرشقاقی، مریم حسن زاده، ناصر فریاد شیران، آرش برهانی، وحید شمسایی، علیرضا پورمند، علی ایرانمنش،مصطفی سفالمنش و حسین آبانگاه


1359