بازیکن سابق منچستریونایتد در یک قدمی پیوستن به تیم ملی جاماییکا

بازیکن سابق منچستریونایتد در یک قدمی پیوستن به تیم ملی جاماییکا

پایگاه خبری فوتبالی - میسون گرینوود پس از درخشش در مارسی،  در نظر دارد که تیم ملی کشورش ار عوض کند و به جای انگلیس برای جاماییکا بازی کند.

به گزارش فوتبالی، گرینوود فصل گذشته در حضور قرضی در ختافه خوش درخشید. او که جنجال های اتهام خشونت علیه نامزد سابقش را پشت سر گذاشته، در مسیر احیای فوتبالش قرار دارد. در حقیقت گرینوود در این تابستان مشتریان پرشماری داشت اما در نهایت المپیک مارسی را انتخاب کرد. حالا تیم ملی جاماییکا دست به کار شده تا میسون در بازیهای ملی برای این تیم بازی کند. 

میسون در شهر بردفورد در انگلیس متولد شده و اولین بازی ملی خود برای انگلیس را در سپتامبر 2020 انجام داد اما بعد از ان دیگر هرگز برای این تیم بازی نکرد. حالا فدراسیون فوتبال جاماییکا دست به کار شده است تا مراحل اداری را به سرانجام برساند تا گرینوود برای کشور پدربزرگ خود بازی کند. 

با توجه به این که گرینوود اولین بازی خود در انگلیس را در زمانی انجام داده که زیر 21 سال سن داشته، بر اساس قوانین فیفا می تواند برای تیم ملی جدیدی بازی کند و جاماییکا مراحل اداری را آغاز کرده تا گرینوود را به ترکیبش اضافه کند و این بازیکن در کنار بازیکنانی نظیر لئون بایلی، اتان پینوک، دمارای گری، اوماری هوچینسون و بابی کوردوبا رای بازی کند. میکاییل آنتونیو هم در سال 2021  مسیری مشابه گرینوود را طی کرد و به تیم ملی جاماییکا ملحق شد. 

استیو مک کلارن کمک مربی سابق منچستریونایتد هدایت جاماییکا را به عهده گرفته است.

4125