در نبود کاپیتان اینتر، طارمی مقابل لچه از ابتدا در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد

در نبود کاپیتان اینتر، طارمی مقابل لچه از ابتدا در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد

پایگاه خبری فوتبالی- لائورتارو مارتینز در دیدار امشب اینتر مقابل لچه به علت خستگی عضلانی غایب است و این یک فرصت طلایی برای مهدی طارمی است تا بتواند در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، مهدی طارمی تابستان امسال پس از چند فصل درخشش در پورتو، سرانجام از این تیم جدا شد و راهی اینتر شد تا یک ماجراجویی تازه و هیجان‌انگیز را آغاز کند. مهاجم بوشهری فوتبال ایران در لیگ پرتغال نشان داده بود که توانمندی بازی در بزرگ‌ترین باشگاه‌های اروپایی را دارد و سرانجام در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال به یکی از بزرگ‌ترین و قدرتمندترین تیم‌های ایتالیا و اروپا پیوست.

شروع مهدی طارمی در اینتر فوق‌العاده بود. عملکرد او در بازی‌های دوستانه پیش‌فصل باعث شد تا هواداران نراتزوری به مهاجم ایرانی تیمشان امیدوار شوند، اما یک مصدومیت بدموقع باعث شد تا طارمی برای هفته نخست رقابت‌های سری آ آمادمی 100 درصد را نداشته باشد.

اما طارمی امشب این فرصت را دارد تا در مقابل لچه از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد. لائوتارو مارتینز، مهاجم و کاپیتان آرژانتینی اینتر که به تازگی قراردادش را با این باشگاه تمدید کرده، به علت خستگی عضلانی در لیست تیمش برای بازی امشب حضور ندارد و به این ترتیب باید گفت حضور طارمی در ترکیب اصلی اینتر قطعی است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، لائوتارو در بازی امشب حتی روی نیمکت هم نخواهد نشست، اما در روزهای آینده به تمرینات اضافه می‌شود و می‌تواند در دیدار روز جمعه مقابل آتالانتا برای اینتر به میدان برود. حالا باید دید آیا طارمی از این فرصت نهایت استفاده را می‌برد یا خیر؟

1428