نوجوانان پرسپولیس به صدر جدول رفتند

نوجوانان پرسپولیس به صدر جدول رفتند

پایگاه خبری فوتبالی- رقابت در لیگ برتر نوجوانان تهران با گذشت ۵ هفته، بسیار سنگین نشان داده است و در این بین سرخپوشان نوجوان پرسپولیس خود را به صدر جدول مسابقات، بالا کشیدند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، شیرهای سرخ نوجوان در رقابت تنگاتنگی که درگیر آن هستند این هفته در پنجمین بازی فصل خود به سومین پیروزی دست پیدا کردند و با یازده امتیاز در صدر جدول نشستند.

شاگردان احسان خرسندی که خود از محصولات تیم‌های پایه پرسپولیس و از شاگردان مربی خوشنام زنده‌یاد مجید سبزی بود و در رده سنی بزرگسالان هم درخشید، این هفته با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم انرژی پیشرو به برتری دست پیدا کرد.

گل های این پیکار را محمدرضا باغنده و پویا شعبانی به ثمر رساندند.

امیررضا علی پور، پوريا آزاد رنجبر، صدرا عنقائی، مهدی چشم براه، اشکان ترابی، امیر همایون شفیعی، امیرعلی عشورنژاد، مانی عبادی، محمد رضا باغنده، سارو احمدی، پویان شعبانی، طاها خانمحمدی، محمد امین قرنجیک، مسیح مرادخانی، و آرش صداقت نیز نفراتی بودند که در این مصاف برای پرسپولیس به میدان رفتند.

در این بازی که به میزبانی ورزشگاه شهید درفشی‌فر(پرسپولیس) انجام شد، به رسم هفته‌های گذشته که از پیشکسوتان و بازیکنان سابق، میهمانی برای تماشای مسابقات دعوت می‌شود، محسن ربیع‌خواه حضور یافت و بازی را از نزدیک به نظاره نشست.

غلامرضا سلیمانی، رییس کمیته داوران هیات فوتبال تهران هم برای این مسابقه در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشت و شرایط آکادمی پرسپولیس و عملکرد داوران را در کنار محسن خلیلی مدیر آکادمی و معاون وی، قاسم موسوی، از نزدیک تماشا کرد.

1999