لیست بارسلونا مقابل بیلبائو؛ حضور اولمو همچنان روی هواست

لیست بارسلونا مقابل بیلبائو؛ حضور اولمو همچنان روی هواست

پایگاه خبری فوتبالی - هانسی فلیک سرمربی بارسلونا پس از تمرین صبح امروز، لیست تیمش برای بازی امشب مقابل بیلبائو در مونجوییک را اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا پس از پیروزی سخت در مستایا باید از بیلبائو میزبانی کند. فرمین لوپز که به تازگی به تمرینات برگشته، به لیست اضافه شد. این بازیکن به علت حضور در المپیک بیشتر از بقیه استراحت کرد. دنی اولمو نیز در لیست قرار گرفته که البته مدیران بارسلونا باید سخت تلاش کنند تا در ساعات آینده اسمش را در لیست ثبت کنند و مجوز حضورش در بازی را بگیرند.  آندریاس کریستنسن به علت مصدومیت در تمرین اخیر حضور نداشت و امشب بازی نمی کند. گاوی، آرائوخو، فرنکی دی یونگ و آنسو فاتی دیگر مصدومان بلندمدت هستند.

فلیک از بازی قبلی خود در مونجوییک خاطره خوشی ندارد چرا که بارسلونا به شکل ناباورانه ای در جام خوان گامپر مقابل موناکو شکست خورد اما آنها حالا با تمام قوا در  اولین بازی خانگی رسمی فصل حضور پیدا می کنند و به دنبال کسب هر سه امتیاز و حفظ صدرنشینی لالیگا خواهند بود.

لیست بارسلونا بدین شرح است : ترشتگن، کوبارسی، بالده، اینیگو مارتینز، فران تورس، پدری، لواندوفسکی، رافینیا، اینیاکی پنیا، پابلو توره، فرمین لوپز، مارک کاسادو، پائو ویکتور، دنی اولمو، لامین یامال، کنده، اریک گارسیا، آسترالاگا، مارک برنال، هکتور فورت، جرارد مارتین، دومینگز. 

4125