ستاره مورد نظر بارسلونا در آستانه تمدید قرارداد با اتلتیک بیلبائو

ستاره مورد نظر بارسلونا در آستانه تمدید قرارداد با اتلتیک بیلبائو

پایگاه خبری فوتبالی- نیکو ویلیامز در حالی که گفته می‌شد تابستان امسال با عقد قراردادی به بارسلونا می‌پیوندد، اما حالا تصمیم گرفته تا در اتلتیک بیلبائو بماند و در آستانه امضای قراردادی جدید با این باشگاه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، یکی از اهداف اصلی بارسلونا در تابستان امسال، نیکو ویلیامز بود. بازیکنی که در رقابت‌های یورو 2024 با پیراهن تیم ملی اسپانیا خوش درخشید و نشان داد هماهنگی بالایی با ستاره‌های بلوگرانا دارد. زوج او و لامین یامال به خوبی در این مسابقات هماهنگ و آماده نشان دادند. درخشش او باعث شد تا بارسلونا به صورت جدی شرایط جذب او را زیر نظر بگیرد.

تا چندین هفته بحث انتقال ویلیامز به بارسلونا مطرح بود، اما در نهایت این وینگر 22 ساله و تکنیکی تصمیم گرفت تا حداقل یک فصل دیگر در اتلتیک بیلبائو بماند و پیراهن شماره 10 تیم باسکی را به تن کند. با این تفاسیر باید پرونده انتقال ویلیامز به بارسلونا یا هر تیم دیگری را در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال بسته بدانیم.

مدیران اتلتیک بیلبائو سعی دارند تا قرارداد جدیدی به او پیشنهاد دهند. سران این باشگاه انتظار دارند که او در کنار برادرش بازی کند و به زندگی نزدیک خانواده خود ادامه دهد. هدف مدیران اتلتیک بیلبائو در فصل جاری قهرمانی در لیگ اروپا است و نیکو ویلیامز برای رسیدن به این هدف یک مهره کلیدی به حساب می‌آید.

پیش از این شنیده می‌شد که رقم فسخ قرارداد نیکو ویلیامز در قرارداد جدیدش به 100 میلیون یورو می‌رسد. اگر این اتفاق بیافتد احتمالا باید گفت بارسا دیگر برای خرید او اقدام نمی‌کند.

1428