سروش رفیعی کجا بود؟ گم شده در سیستم گاریدو

سروش رفیعی کجا بود؟ گم شده در سیستم گاریدو

پایگاه خبری فوتبالی- سروش رفیعی یا سیستم گاریدو؟ کدام یک روز بدتری را برای پرسپولیس در تبریز رقم زدند؟

به گزارش فوتبالی، سروش رفیعی سوژه شماره یک بازی تراکتور و پرسپولیس بود. بازیکنی که اگرچه گفته می‌شود که با اشتباه داوری اخراج شد اما اتفاقات به گونه‌ای پیش رفت که هواداران خیلی هم از این اشتباه ناراحت نباشند. 

انتقاداتی که از سروش رفیعی در این بازی مطرح شد بیش از انتقاداتی بود که از داور و کارت قرمز او گفته شد. اما دلیل این همه انتقاد چه بود.

 شاید بیش از آمادگی و شرایط فنی سروش رفیعی دلیل این انتقادات را بتوان در ترکیب اولیه‌ای که گاریدو چید پیدا کرد. ترکیبی با سه هافبک میانه میدان که برای اولین بار در پرسپولیس امتحان شد.

حضور همزمان مسعود ریگی، سینا اسدبیگی و سروش رفیعی ترکیبی بود که برای اولین بار در پرسپولیس امتحان شد و روند بازی و موقعیت‌هایی که تراکتور روی دروازه این تیم خلق کرد گواه بر این است که این ترکیب جواب نداد. 

قربانی بزرگ این چینش هم سروش رفیعی بود که در نهایت به عنوان بدترین بازیکن زمین از سمت سکوها انتخاب شد و یک اخراج اشتباه هم روز بدش را تکمیل کرد. سروش رفیعی بازی‌های زیادی است که در پست جدید با وظایف جدیدی به میدان می‌رود. بازیکنی که از پست همیشگی‌اش یک خط عقب رفته و به عنوان یک هافبک دفاعی وظیفه بازیسازی از عقب تیمش را برعهده دارد. 

اگرچه او نتواسنته گل و پاس گلی را به نام خودش ثبت کند اما حضورش در ترکیب اصلی در زمان یحیی گل‌محمدی و اوسمار و تاثیرگذاری‌اش در حملات پرسپولیس گواه بر این است که این وظیفه را به خوبی انجام داده است. با حضور همزمان ریگی و اسدبیگی در ترکیب، وظایف سروش رفیعی به اسدبیگی واگذار شد و به این ترتیب سروش رفیعی که وظایفش بین یک هافبک دفاعی و هجومی بلاتکلیف بود عملا از بازی خارج شد.

 به همین دلیل بود که با بیرون رفتن او از بازی گره میانه میدان باز شد و پرسپولیس توانست راحت‌تر بازی کرده و در نهایت به گل تساوی هم برسد.

در کل اما این سه هافبک میانی روز خوبی را نگذراندند. سینااسدبیگی خطای منجر به گل تراکتور را انجام داد، مسعود ریگی در صحنه گل جایش خالی بود( جالب است که قبل از زدن ضربه ایستگاهی تراکتور سروش رفیعی و ریگی در حال صحبت با هم برای یارگیری هستند اما در نهایت هیچ کدام در این کار موفق نبودند.) سروش رفیعی هم بعد از یک روز بد اخراج شد تا قربانی این سیتسم شده و همه از نمایش ضعیف او بگویند اما در اصل باید گفت گاریدو و سیستم جدیدش نمره قبولی نگرفتند.

4326