پدیده این روزهای بلژیک؛ صیاد ایرانی

پدیده این روزهای بلژیک؛ صیاد ایرانی

پایگاه خبری فوتبالی- تیمی سیمونس سرمربی وسترلو این فصل حساب ویژه‌ای روی  ستاره ایرانی تیمش باز کرده و این بهترین خبر برای امیر قلعه‌نویی و تیم ملی است.

به گزارش فوتبالی، 4 بازی، 3 گل و 1 پاس گل آماری حیرت‌انگیز برای هر بازیکنی در هر تیمی است. این آماری است که یک بازیکن ایرانی به نام خودش ثبت کرده است. اللهیار صیادمنش فصل را طوفانی آغاز کرده تا  سال‌های بدشانسی و مصدومیت و کمرنگ بودنش را در همین 4 بازی اول لیگ بلژیک تلافی کند. 

وینگر راست این فصل تیم وسترلو با این آمار فعلا بهترین لژیونر فوتبال ایران است. بازیکنی که فصل گذشته را با یک گل زده به پایان برد و کل عملکرد او در 2 فصل گذشته 2 گل و 3 پاس گل بوده است.

وسترلو در حال حاضر با درخشش ستاره ایرانی‌اش در رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ بلژیک قرار داشته و با اندرلخت صدرنشین یک امتیاز فاصله دارد و البته یک هفته هم طعم صدرنشینی را چشید. 

صیادمنش هم با 3 گلی که زده به صورت مشترک با چند بازیکن رده دوم جدول گلزنان قرار دارد و بازیکنی از تیم خنک با 4 گل در صدر قرار دارد. یکی از بازیکنانی که همراه با صیادمنش در رده دوم حضور دارد کاوه ظهیرالاسلام بازیکن ایرانی- آمریکایی است که در تیم سنت ترویدنس بازی می‌کند.

اللهیار صیادمنش در شرایطی از استقلال جدا شد که یکی از بازیکنان آینده‌دار تیم ملی محسوب می‌شد اما در این سال‌ها مصدومیت و نیمکت‌نشینی و افت و بدشانسی او را از این عنوان دور کرده بود. به نظر می‌رسد او این فصل قصد دارد تا همه این دوری‌ها را جبران کند.

4326