پورتو برای خرید جانشین طارمی 15 میلیون یورو پرداخت

پورتو برای خرید جانشین طارمی 15 میلیون یورو پرداخت

پایگاه خبری فوتبالی - سامو اومورودیون رسما از اتلتیکو مادرید جدا شد و به پورتو پیوست.

به گزارش فوتبالی، بامداد امروز، پورتو و اتلتیکو این انتقال را نهایی کردند و این بازیکن 20 ساله اسپانیایی با 15 میلیون یورو برای نیمی از حق انتقالش به پورتو پیوست.  اومورودیون قراردادی پنج ساله را با باشگاه جدیدش امضا کرد و رقم فسخ قراردادش صد میلیون یوروست. پورتو در هر کدام از دو فصل آینده می تواند 15 درصد از حق انتقال او را با پرداخت پنج میلیون یوروی بیشتر بخرد. در واقع پورتویی ها در صورتی که در دو سال آینده ده میلیون یوروی دیگر به اتلتیکو بپردازند، 80 درصد از حق انتقال سامو را در اختیار خواهند داشت. 

این مهاجم که قرار است در این فصل در پست مهاجم نوک در پورتو بازی کند، در مورد انتقالش گفت:" باعث افتخار است که به باشگاهی نظیر پورتو با تاریخچه ای خارق العاده ملحق شوم. می دانم که حضور در این جا مسئولیت بزرگی است چرا که مهاجمانی نظیر گومز، ژاردل، فالکائو و جکسون مارتینز در این جا بازی کرده اند اما کاملا آماده هستم." 

سامو اخیرا با اسپانیا قهرمان المپیک شده است. او در بازی اتلتیکو و گرانادا در هفته اول لالیگا نیز گلزنی کرد و حالا قرار است که به فوتبالش در پرتغال ادامه بدهد. وی در این تابستان در یک قدمی پیوستن به چلسی قرار داشت اما تیم لندنی در آخرین لحظه قید خرید او را زد. 

4125