اخباری: صد درصد مستحق پیروزی بودیم/ آقا سعید قسر در رفتی!

اخباری: صد درصد مستحق پیروزی بودیم/ آقا سعید قسر در رفتی!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال چادرملوی اردکان با اشاره به اینکه تیمش مقابل شمس آذر قزوین صد درصد مستحق برد بود، گفت: تیم فوتبال شمس آذر امروز قسر در رفت.

به گزارش فوتبالی، سعید اخباری پس از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال شمس آذر قزوین که با نتیجه تساوی به پایان رسید، اظهار کرد: برای هر دو تیم مسابقه سختی را شاهد بودیم اما کیفیت چمن بالا بود و از مسئولان تشکر می‌کنم چرا که یک مسابقه با کیفیت را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول دو تیم شرایط برابری داشتیم اما در نیمه دوم با هفت تغییر نسبت به بازی‌های قبلی به میدان رفتیم. فکر می‌کنم شمس آذر در این دیدار قسر در رفت هر چند که تیم خوبی هستند و دومین سال است که در لیگ برتر حضور دارند و سعید دقیقی مربی خوبی است و باید بگویم آقا سعید قسر در رفتی (با خنده).

سرمربی تیم فوتبال چادرملوی اردکان بیان کرد: صد درصد مستحق برد بودیم و برای بازیکنان ناراحت هستم چرا که موقعیت‌های زیادی از دست دادیم. موقعیت‌های بالای ۸۰ درصد داشتیم و بازی به بازی بهتر خواهیم شد و امسال نیز با همین رویه پیش خواهیم رفت.

اخباری با اشاره به اینکه شرایط میزبانی ما بدون هوادار است و جای خالی آنها احساس می‌شود، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم در ورزشگاه شهید نصیری به میدان برویم و حضور تماشاگران شکل بازی ما را نیز تغییر خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه کلی که دریافت کردیم مشکوک به آفساید بود، عنوان کرد: به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم اما احساس می‌کنم که کمک‌های داور به او خیلی کمک نکردند. اینکه برخی مسابقات VAR داشته باشد عادلانه نیست و نباید برخی تیم‌های خاص این سیستم را داشته باشند و این اجحاف است و نباید تیم‌هایی که سرمایه‌گذاری می‌کنند را دلسرد کرد.

وی با اشاره به اینکه از رییس فدراسیون می‌خواهیم VAR در تمام بازی‌ها باشد و اجازه ندهند بین تیم‌ها فرق گذاشته شود و مصداق کامل تبعیض تکرار شود، گفت: حق هرگز بر نمی‌گردد و یکی از بازیکنان ما با آمبولانس از ورزشگاه خارج شد و ابروی یکی از بازیکنان ما پاره شد و ۸ بخیه خورد.

سرمربی تیم فوتبال چادرملو با اشاره به اینکه مسابقه فوتبال بدون تماشاگر، روح فوتبال را می‌کشد، گفت: امیدواریم که مسابقات هر چه زودتر با حضور هواداران برگزار شود و شاهد پر شور برگزار شدن مسابقات باشیم.

7474