انتظار حزباوی برای تکرار گلزنی به یک سال نرسید!

انتظار حزباوی برای تکرار گلزنی به یک سال نرسید!

پایگاه خبری فوتبالی- محمد امین حزباوی توانست در بازی هفته دوم تیمش در مقابل خیبر خرم آباد گل اول تیمش را وارد دروازه میزبان کند. 

به گزارش فوتبالی، دیدار هفته دوم سپاهان اصفهان در مقابل خیبر خرم آباد که در استادیوم «لر آرنا» برگزار می‌شد و در حکم اولین دیدار لیگ برتری بود که خیبری‌ها در خانه خودشان به مصاف حریف می‌رفتند در نهایت با برتری دو بر یک طلایی پوشان زاینده رود به پایان رسید و خیبری که ابتدا پیش افتاده بود نتوانست نتیجه را حفظ کند و در نهایت دو بر یک بازنده میدان لقب گرفت. 

از نکات این بازی می‌توان به گلزنی محمد امین حزباوی اشاره کرد. او در این بازی در دقیقه شصت و هشتم روی کرنر ارسالی توسط محمد کریمی توانست اولین گل تیمش را وارد دروازه تونی باتیستا برزیلی، دروازه‌بان خیبر کند و پاسخ گل محمد قنبری از روی نقطه پنالتی در دقیقه 31 را بدهد. البته با توجه به تصاویر، به نظر می‌رسد پیش از به ثمر رسیدن گل توسط حزباوی، محمد دانشگر در محوطه جریمه حریف، روی یکی از بازیکنان خیبر خطا کرده باشد. تصویری که به واسطه نبود VAR از دید داور و بررسی دوباره او دور ماند و بررسی آن را باید به کارشناسان داوری بسپاریم. 

حزباوی پس از 363 روز دوباره موفق به گلزنی شد. پست تخصصی حزباوی دفاع وسط است و خیلی از او انتظار گلزنی نمی‌توان داشت اما تا پیش از این بازی، آخرین بار در هفته دوم لیگ ستارگان قطر در فصل گذشته یعنی 4 شهریور ماه 1402، موفق به گلزنی با لباس السد قطر در مقابل الاهلی قطر شده بود و حالا پس از کمتر از یک سال، دوباره در هفته دوم رقابت‌های یک لیگ موفق به گلزنی می‌شود. گل قبلی او، تنها گلش با لباس السد در طول 26 بازی که در سال فوتبالی گذشته برای این تیم به میدان رفت بود. 

او اما امیدوار است روند گلزنی‌اش برای سپاهان را ادامه دهد و باز هم موفق به گلزنی در فصل پیش رو شود. این گل حزباوی هفتمین گل او در 6 فصلی است که در فوتبال حرفه‌ای توپ می‌زند. گل‌هایی که در 72 مسابقه وارد دروازه حریفان شده است.

7899